Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Milyen jogcímen ad el a...

Milyen jogcímen ad el a MÁV-START jegyeket a HÉV-re?

Figyelt kérdés

Ma jött a hír, hogy a H5-ös HÉV külső szakaszára lehet jegyet venni a MÁV-START Vonatinfó alkalmazásából.


Azon túl, hogy ez még egy rúgás az így is teljesen szétszabdalt és áttekinthetetlen díjszabásra, a MÁV-START ezt milyen jogcímen teszi?


A HÉV vonalakra a BKK értékesíti a jegyeket, és az ellenőrzést is a BKK végzi. A MÁV-HÉV megkapja az őt megillető pénzt az államtól, és gondolom a BKK-állam közötti szerződés szerint a BKK is hozzájárul a dologhoz. Ezek után milyen alapon enged fel a MÁV-HÉV (MÁV-START?) BKK jegy nélküli utasokat a vonatokra?


2019. jún. 6. 18:02
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
78%
A HÉV már a MÁV kezelésében van egy jó ideje. Szép is lenne, ha a saját járataira nem adhatna el jegyeket.
2019. jún. 6. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
0%
1-es, viszont a BKK tarifaközösségèn belül üzemel. Az, hogy a BKK-t megkerülték ebben a sztoriban, egyértelműen a dezintegráció felé mutat. A vége az is lehet, hogy a BKK-bérletek nem lesznek érvényesek a HÉV budapesti szakaszán sem - miközben az utasok érdeke pont a minél nagyobb szintű integráció lenne.
2019. jún. 6. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 A kérdező kommentje:

"A HÉV már a MÁV kezelésében van egy jó ideje. Szép is lenne, ha a saját járataira nem adhatna el jegyeket."


Értelmesebben nem lehetne válaszolni? Egyrészt gondolom nem tűnt fel, hogy én magam írtam a MÁV-HÉV-ről (ami amúgy nem a MÁV-START, de mindegy). Másrészt ennyi erővel a VT-Arriva adhat el jegyet saját zsebre pl. az 5-ös buszra, mert néhány buszt ő üzemeltet?

2019. jún. 6. 18:46
 4/17 anonim ***** válasza:
87%

nem tudom az 1 est miért pontozták le


teljesen korrekt volt amit írt.:)

2019. jún. 6. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
Munkaügyis kamukérdező mostanában nagyon rászabadult a közlekedés kategóriára.
2019. jún. 6. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 A kérdező kommentje:

# 4


Miért korrekt? Valaki fizet azért, hogy egy járatot üzemeltess, akkor nem engedhetsz fel boldog-boldogtalant saját zsebre. Arról nem is beszélve, hogy a MÁV-HÉV szándékosan rombolni próbálja a fővárosi tarifaközösséget, ami megbocsáthatatlan bűn, de ami szomorúbb, hogy ezt a város és az ország is engedi neki.

2019. jún. 6. 19:02
 7/17 anonim ***** válasza:
68%

kérdező


azt ugye tudod hogy az általad említett közlekedési cégek, állami, önkormányzati cégek, nem piaci cégek.

Egyik sem harcol a másik elen:)

Mind az adófizetők pénzéért harcol max, mert hogy abból élnek

Ezen cégek üzemeltetése kb 200 milliárd adófizetői forintba kerül.

2019. jún. 6. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 A kérdező kommentje:
Ha nem harcolnak egymás ellen, akkor miért tűnik úgy, mintha a MÁV-HÉV fúrná a BKK-t? Miért az a tendencia, hogy széjjelverik az amúgy sem túl átgondolt közös tarifát? Pont azért, mert végeredményben az adófizetők pénzéből üzemel az összes cég, nem kéne hagyni az ámokfutást, hogy most ők külön úton jegyeket kezdenek eladni, de szigorúan csak egy járatra, is csak bizonyos szakaszokra, hogy minél kevésbé legyen érthető. Sajnos ilyen inkompetens politikai vezetés mellett mondjuk sok jóra nem számítok.
2019. jún. 6. 19:16
 9/17 anonim ***** válasza:
68%

Nem hogy örülnél neki, hogy egy plusz szolgáltatással bővül a rendszer. Mit érdekel ez téged?

Mert engem mint átlag utast rohadtul nem, nem olyan tök mindegy ki milyen név alatt ad el jegyet.

2019. jún. 6. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:

9-es, de , pontosan téged, az átlagos utast szívatnak meg közèptávon azzal, hogy a cégek közötti együttműködés és bizalomèpítés helyett sunyiban kalapoznak egy kis jegyárbevételt. Nem, itt nem a termékről van szó, hiszen a mobil jegy egy előrelépés önmagában. De ha leépül a közös jegyrendszer üzemeltetéséhez szükséges bizalom, annak pont te fogod meginni a levèt, mert könnyen lehet, hogy idővel külön bérletet vehetsz a HÉV budapesti szakaszára és a többi budapesti járatra, miközben mondjuk a Volánbusszal közös bérletelfogadás fényèvnyi távolságba kerül.


Tehát igen, amikor Pomázra bejön a púposra tömött dobogókői busz és van 3 perc jegyet venni, akkor örülünk. De hosszú távon nagyon rossz irány ez a partizánakció.

2019. jún. 6. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!