Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Melyik szakra érdemes átmenni...

Melyik szakra érdemes átmenni orvosiról?

Figyelt kérdés

Harmadéves orvostanhallgató vagyok, aki jelenleg az anatómia szigorlatával küzd, már másodjára. Nagyon sokat készülök rá, de nem látom az eredményét, csak, hogy nem elég a tudása... A harmadéves tárgyaim logikus és könnyen tanulhatóak, kedvesebbek a hallgatókkal, nem úgy mint ez az intézet.

De az hogy anatómiára 4. hete tanulok napi 10-12 órát és ez is kevés. Kezd egy kicsit elegem lenni és megfordult a fejemben, hogy hova tudnék menni ezzel a háttérrel. Remélem van ötletetek, csak hogy ne vesszen kárba az egész.



2020. jan. 19. 17:46
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Ezzel a tárggyal - úgy tudom - sokan szívnak. Nem biztos, hogy jó ötlet abbahagyni, hogy már a feléhez közeledsz. Ha mégis, akkor lehetsz diplomás ápoló, védőnő... Jaj, miket is írok! Védőszakember, szülész, gyógytornász, esetleg gyógyszerész, biológus.
2020. jan. 19. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Melyik egyetemen vagy harmadéves, ha nincs meg az anatod? (komolyan kérdezem)
2020. jan. 19. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Debreceni egyetem, bikém szigorlatom megvan, neurobiológiám megvan. Így tudtam immunológiát felvenni. Élettan szigorlathoz szükséges az anat szigorlat.
2020. jan. 19. 18:45
 4/7 anonim ***** válasza:
76%
Gyógyszerészeti?
2020. jan. 19. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Ne hagyd ott!

Én pécsi vagyok,szintén nagyon sokat küzdöttem vele. Tavasszal kétszer buktam,augusztusban is és most lett meg. Az élettan sokkal logikusabb,érdekesebb tárgy. Motiváljon ez. Az immunológia is nagyon érdekes,nekem az másodévben volt.

2020. jan. 21. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Meglett, 4est kaptam, úgyhogy semmi pénzért nem hagyom ott az orvosit.
2020. jan. 28. 20:52
 7/7 anonim ***** válasza:
Gratulálok!
2020. jan. 28. 20:59