Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Ma Magyarországon miért nem...

Ma Magyarországon miért nem tananyag az egészségmegőrzés az iskolákban?

Figyelt kérdés
Úgy érzem, hogy ezen a téren nagy hiányosságok vannak, az emberek szinte semmit nem tudnak a természetes egészség megőrző módszerekről,ha valami nyűgjük van, rögtön az orvoshoz szaladnak, és gyógyszereket szednek, pedig a betegségeket meg lehet előzni egészségesebb táplálkozással, életmóddal.
2011. ápr. 8. 20:27
 1/5 anonim ***** válasza:
sajnos sok olyat tanítanak ami felesleges és sok olyat ami meg hasznos lenne.. de plusz órákat nyilván senki nem akar,a középiskolások így is sokszor 3ig suliban vannak,és ég utána hazautaznak és akkor tanulnak.. én sokszor tanultam éjjel,és hullaként mászkáltam egész nap.. plusz 1-2 óra is megterhelő lenne..
2011. ápr. 8. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Vezessük be a szakácskodást, mint tantárgyat alap szinten, mert az minimum, hogy az ember tudjon főzni magára.

Vezessük be a politikai ismereteket, mert ez a minimum,hogy az ember elmehessen szavazni.

Vezessük be az egészségmegőrzést...

...

...

Sorolhatnám, hogy mit lenne még jó tanítani a középiskolákban, de egyszerűen ez meghaladja a kapacitást, egyes dolgokat az embereknek maguktól kell megtanulniuk.

2011. ápr. 8. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Sajnos lusták a tanárok. Nem lenne muszáj ezekre a tárgyakra külön órát áldozni, mi most pont ezt tanuljuk tanítóképzőn.


Bele kell csempészni egy kis egészségmegőrzést a tesi, biosz órákba, politikai ismereteket a töribe és még sorolhatnám (:


L/19

2011. ápr. 8. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Biológia órákon a gyerekek több mint 1 évig az emberi testről tanulnak, abban bőven van egészségmegőrzés hiszen a szerveknél külön érintik a jellemző betegségeket is, sőt ahogy tudom a legtöbb iskolában (de már oviban is) renszeresen tartanak védőnők ilyen különórákat háromszor egy évben minden osztálynak. Egyébként meg a kémia is tananyag mégis egy csomóan gyújtják magukra a házat, fizikát is tanítanak mégis a többség nincs tisztában a gravitációval, a földrajz is tananyag, az emberek 90% mégis képtelen térképről olvasni. Soroljam még? Na meg ha a következő generáció egészségügyi állapota jobb lenne akkor milyen munka maradna az orvosoknak? Lehet hogy az új generáció 60%-a képtelen lesz vigyázni az egészségére, de a maradék 40% ebből közvetlen vagy közvetett nagyon jól fog profitálni.
2011. ápr. 8. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Kedves utolsó, adtam zöld kezecskét, mert egyet értek a válaszod végével.

Viszont úgy tudom hogy azok a természetes egészségmegőrző, betegség megelőző módszerek amelyek valóban hatékonyak, azok teljes mértékben el vannak titkolva a nagy tömegek elől, a védőnők sem erről beszélnek a gyerekeknek amikor egészségmegőrzés lenne a téma.

van egy nagy probléma, nincs külön választva a valódi egészségügy, ami tényleg a még egészségeseknek nyújt segítséget, és a gyógyászat, amikor már a kialakult betegségeket kell gyógyítani. Jelenleg összemosódik a kettő terület, és az orvostársadalom a gyógyszereken kívül más lehetőséget nem tud alkalmazni, mert az nincs benne a gyógyszeripar által befolyásolt tananyagban.

2011. ápr. 9. 07:01

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!