Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Egyetemi hallgató vagyok, mit...

Egyetemi hallgató vagyok, mit tudnék csinálni az órák közti szabadidőben?

Figyelt kérdés
Bejárós vagyok, és lesz olyan hogy mondjuk reggel 11-től lesz órám 12-ig, aztán majd csak 14-től lesz megint. Tehát vannak olyan napok ahol 1-2 órákat kell majd várnom pár tanóra között. Ez nagyon nagy probléma? Nem akarok kolis lenni..gondolom tanulhatnék, vagy könyvtár, vagy valami..van itt olyan aki hasonló úgymond "problémával" küszködik vagy hasonló?
2016. szept. 18. 12:29
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
12 és 14 között tudsz ebédelni egyet, sétálni kicsit a szabadban, szellőztetni a fejed, átnézni mi az amit tanultál, hogy jobban felfogd.
2016. szept. 18. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
38%
bulizol, tanulsz, piáltok, kocsmáztok a csoportársakkal, hülyültök, könyvtárba mentek, stb.
2016. szept. 18. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Nekem minden nap van 2-4 lyukasom.


Általában elmegyek kajálni az egyetem menzájára, vagy haverokkal csocsózni, esetleg társasozni, beszélgetni stb

2016. szept. 18. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
74%

Ebédelsz. Biztos van a közelben vmi kifőzde, ahol rendes áron lehet finom kaját kapni. Nálunk pl 600 ft egy menü, választék is van és tényleg finom.

Ezenkívűl ugyanazt, amit otthon is csinálnál: olvasol, viszel tabletet vagy laptopot és filmezel, vagy ha te tudsz máshol tanulni, akkor tanulsz. Volt olyan órám, ahol annyira gyorsan kellett írni, hogy azt aznap még el tudtam olvasni, meg aznap értettem még, hogy mit rövidítettem, de pl két hét múlva már nem. Ezeket a jegyzeteket még aznap szigorúan átmásoltam érthető jegyzetet készítve ezáltal. Ezt is csinálhatod.

Elmehetsz edzeni is, ha nem zavar, hogy ott kell lezuhanyoznod.

2016. szept. 18. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza: