Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Orvosisok! Ti hogy tanultok?

Orvosisok! Ti hogy tanultok?

Figyelt kérdés
Elsőéves orvostanhallgató vagyok és úgy érzem, hogy kezdek megbolondulni. Csak tanulásból áll az életem, reggel felkelek és tanulok, előadásokon azért nem figyelek, mert demókra tanulok, alig alszok, mert éjjel is tanulok. És még így is örülök, ha valamiből kettest kapok. Nem értem, hogy mások hogy kapnak jó jegyeket úgy, hogy eljárnak bulizni, vagy a vizsga előtti éjszaka kezdenek felkészülni. Ti hogy csináltátok, hogy nem hülyültetek meg a sok tanulástól? Vagy hogy kaptatok jó jegyeket kevesebb tanulással?

2017. márc. 21. 20:16
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%

Rossz a tanulási módszered, gondolom magolni akarsz (amit kell is) de az anyag nagyon nagy, így egy idő után képtelenség lesz folytatni.

Próbálj meg logikusan gondolkozni pl kémiai reakcióknál nagyon sok szabályszerűség van.

2017. márc. 21. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

Nekem nincs szinte semmi időm/erőm sincs hét közben tanulni - csak ha NAGYON MUSZÁJ, akkor egy keveset, pl. lyukas órában vagy este.

Így hét közben, ha nem vagyok órán, és nincs valamilyen beszámoló, akkor igyekszem pihenni (mert valamikor ugye muszáj).

Viszont minden hétvégét végigtanulok:S - de otthon, ha az egész napot rá tudom szánni, akkor elég hatékony tudok lenni:)

Ha minden kötél szakad, akkor egy-egy alkalommal kihagyok egy-egy olyan napot, amikor úgy látom, hogy megengedhetem magamnak, hogy egész nap itthon maradjak tanulni (mert pl. aznap csak előadások vannak vagy van még hiányzási lehetőségem)