Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » E-felvételi ügyfélkapus...

E-felvételi ügyfélkapus hitelesítés?

Figyelt kérdés
Sziasztok most hitelesíteném a felvételimet ügyfélkapuval de nem megy mert már vagy másfél órája ezt írja:"A választott hitelesítési módnak megfelelő előkészítés folyamatban. Kérjük, szíves türelmét..." azóta már kijelentkeztem és visszaléptem de ugyan ez van, ilyenkor mi a teendő.

2019. febr. 3. 16:14
 1/10 anonim ***** válasza:

Ugye regisztráltál ügyfélkaput? Mert csak úgy lehetséges, ha nincs azonosítód akkor nem fog menni


Próbálgasd még párszor aztán ha nem megy akor nyomtasd ki a lapot, aztán add postára inkább.

2019. febr. 3. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Persze van ügyfélkapum de az a baj, hogy semmit nem csinál akármire megyek mindig visszadob oda, hogy "Kérjük várjon".
2019. febr. 3. 16:29
 3/10 anonim ***** válasza:

Akkor nem lehet, hogy az a baj, hogy nem vagy bejelentkezve az ügyfélkapuba?


Először be kell jelentkezni az ügyfélkapudba, azt az ablakot hagyd nyitva, és utána kattints a hitelesítésre a felvin.

2019. febr. 3. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Most be jelentkeztem de ahogy előbb is leirtam semmire nem tudok kattintani mert nem csinál semmit, benne hagytam ügyfélkapuba vagy 20 percig kb. de semmi.
2019. febr. 3. 16:59
 5/10 anonim ***** válasza:
add fel postán, a felvin is ez van hogy ha többszörös próbálkozás után se sikerül az ügyfélkapu akkor add fel postán
2019. febr. 3. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
Hát az a baj, hogy nem tudom mert sehová se tudok kattintani(ahogy már háromszor leírtam) szóval nem tudok vissza se menni.
2019. febr. 3. 17:32
 7/10 anonim válasza:
Ugyanez van nekem is , bárhova kattintok ezt az üzenetet hozza be.
2019. febr. 3. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Legalább nem vagyok egyedül, másfelől ahogy olvasgattam máskor is történt ilyen, még több mint két hét van addig csak lép valamit a felvi.hu, én már írtam nekik email-t is.
2019. febr. 3. 17:45
 9/10 K. Gergő ***** válasza:
Nálam is ugyanez az eredmény, én arra gondoltam, hogy ez most a határidőig így marad.
2019. febr. 4. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 K. Gergő ***** válasza:
Próbálkoztam újra. Másodszor már elfogadta elég hamar.
2019. febr. 4. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!