Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook

Kategória: Közoktatás, tanfolyamok » Házifeladat kérdések

A kérdés

A hobbyról kéne írjak angolul a-s szinten, hobbym a foci, a tánc és a box, de nem tudom megfogalmazni, az kéne bele írjam, h miért választottam stb, kb fél oldal nagyfüzetbe kéne, valaki?

nem tudok angolul ,teljsesen kezdő vagyok

Keress kérdéseket hasonló témákban: házi, angol, nyelvtudás, hobbi, iskola

2016. jan. 6. 21:08  Privát üzenet  

A válasz

I like/mad about/interested in dance/box/football because

when I do this sports my feeling is turn good. I like kick the ball, hit someon and do the beautiful movements.

I like football because it is a very good entertainment. My favourite team is .... and my favourite footballer is .... . I like him/her because she/he .... . I played first football when i was .... . My parents say I have got a good taste for football. I will be a footballer.

I like box, because... . I really don't like hit my enemy but I like hand down my stress. My favourite boxer is .... . I like him/her because .... .

(ugyanaz leírod mint a focinál)

Én sem vagyok túl jó angolból, de remélem tudtam segíteni!!!

# 1/1Időpont 2016. febr. 22. 19:49 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése

Kapcsolódó kérdések
Angliáról kell egy fél oldalas fogalmazás angolul, gépelve. Miket írjak bele? Én úgy gondolom, lehetetlen fél oldalba bármit is belesűríteni.
Angol B2 nyelvvizsgára hogy érdemes készülni? Milyen nyelvtanokat kellene átnézni stb? Én arra gondoltam hogy rengeteg filmet néznék meg angolul valamint kb ugyanennyit olvasnék...
Van e olyan program vagy oldal akár gépre vagy telefonra amivel lehet olaszul tanulni mint pl. duolingoval lehet angolul. Van e ehhez hasonló?