Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Mi a véleményetek a Learn &...

Mi a véleményetek a Learn & Go angol nyelvcsomagról?

Figyelt kérdés
Kb. egy gyengébb B1-es szinten lehetek és C1-re szeretném fejleszteni a tudásom fél éven belül, mert pályakezdő vagyok és sehova nem vesznek fel, mert nem tudok normálisan angolul kommunikálni, kevés a szókincsem ezért nem tudom magamat kifejezni. De még ezek sem lennének elegendőek olyan állásokhoz, amik a szakterületembe vágnak (IT). Kérdésem, hogy van-e itt aki ezt kipróbálta és segíthet-e (főleg a Business English csomag) fejleszteni egy erős B2 szinte a tudásom.

2020. febr. 3. 13:48
 1/4 timortin ***** válasza:

- Szerintem: érdekes alternatíva, korrekt a szöveg és hanganyag, ár is reálisnak érződik főleg csomagban.

- Fő nyelvtanulási alternatívának nem választanám, ahogy az Effortless Englisht is csak jó kiegészítő lehetőségnek gondolom.

- Én kipróbálnám vásárlás elött (termékhonlapon használható demó van), hogy tényleg hasznos-e illetve jó-e a módszer, kompatibilis-e személyiségünkkel, van-e affinitásunk rá, biztos kell-e nekünk, javul-e általa a nyelvtudásunk. Ez csak azoknál érdekes kérdés, akik kínlódó nyelvtanulók és szeretnék a kudarcokat minimalizálni. Akik tehetségesek és affinisak, azoknak mindegy.

- Ugye az összes eszköznek az a legnagyobb problémája, hogy nem tudjuk mekkora erőfeszítés belerakásával honnan hová jutunk, milyen eredményre/állapotra.

- Szerintem egy (kiegészítő) lehetőségnek jó, ártani nem árt. Az nagyon szimpi benne, hogy érdemi nyelvi környezetet teremt a felhasználónak, nem kell sok energia a (naponkénti) belekezdéshez (nem kell "nagy schwung")

- Nekem csak az irányban lenne kérdésem/problémafelvetésem, hogy nem zavarja-e a biztonságos autózást, ha a mobiltelefonálást igen. Hiszen itt is nemcsak hallgatni, hanem aktívkodni kell(ene).

2020. febr. 3. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje: