Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Hogyan kezdjem el tanulni az...

Hogyan kezdjem el tanulni az olasz nyelvet?

Figyelt kérdés
Szeretnék megtanulni olaszul itthon, viszont nem tudom, hogyan kellene nekikezdeni. Szavakat tanuljak, esetleg nyelvtannal kezdjem? Teljesen kezdő vagyok, néhány szót ismerek csak. Ha valakinek van tapasztalata az olasz nyelvtanulással vagy tud könyveket ajánlani, ami alapján könnyen tudnék tanulni, azt előre is köszönöm.

2022. máj. 10. 19:27
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Szia

Hát nem akarok itt vészmadárkodni, sem elvenni a kedved, vagy ilyesmi. De az olasszal az a tapasztalatom, hogy itthon nincs sok lehetőség ezen a téren. Én kint éltem egy évig, és úgy sikerült magas szintre eljutnom.

Véleményem szerint a nyelvtana bonyolultabb. Teljesen más logika, mint pl az angol. Szóval én mindenképpen azt ajalánlom, hogy menj el egy nyelviskolába, legalább kezdésként.

A PONS könyveit nagyon ajánlom, szerintem jól összefoglalják a nyelvatnt. Illetve ha már jobban megy, gyakorlásnak a Progetto italiano könyveket ajánlom.

Ha van még kérdésed, írj nyugodtan:)

2022. máj. 10. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszod, én is azt látom, hogy itthon nem igazán van lehetőség olaszt tanulni. Megnézem a könyveket, amit ajánlottál.
2022. máj. 10. 21:56
 3/7 anonim ***** válasza:

Szia, én nyelvsuliban tanulok olaszt kb fél éve. Mi a Nuovo Progetto Italiano könyv alapján haladunk. Van hozzá munkafüzet is, mindkettő megtalálható a neten pdf-ben.

A könyvek mellett én pl. a videókat is fontosnak tartom. Full kezdőként Lucrezia Oddone-t kezdtem el nézni youtube-on, szerintem hasznosak a videói.

2022. máj. 13. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ.
2022. máj. 14. 13:12
 5/7 anonim ***** válasza:
48%