Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Valaki le tudná ellenőrizni a...

Valaki le tudná ellenőrizni a fordításomat magyarról németre? Nagyon megköszönném. Bármilyen javaslatot, vagy hiba észrevételt szívesen fogadok.

Figyelt kérdés

Tisztelt Igazgató Úr!

Mivel ez év júniusától hosszabb ideig Berlinben fogok dolgozni, az interneten kerestem iskolát 12 éves fiam számára.

Az Ön gimnáziuma tűnik leginkább megfelelőnek, különösképp a sport kiemelt szerepe, valamint az iskola saját úszócsarnoka miatt.

Fiam, Csaba kicsi kora óta komolyan sportol, s már több országos úszóversenyen is részt vett. Jó lenne tehát, ha berlini tartózkodásunk alatt is keményen tovább edzhetne. Sajnos eddig németre nem taníttattam, de angolul már egészen jól elboldogul, s tanárai szerint jó nyelvérzéke van.

Kérem, írja meg nekem, van-e felvételi vizsga, s mik a feltételei annak, hogy kül-földi diák az Önök intézményében folytathassa tanulmányait.



Sehr geehrter Herr Direktor!


Womit arbeite ich bis diese Jahr Juni in Berlin längere Zeit hindurch, suche ich Schule durch das Internet für mein zwölf jáhrige Sohn.

Ihre Gymnasium ist am meisten angemessene für uns, besonders wegen die begüngstigte Rolle des Sports und die Schule eigene Schwimmhalle.

Mein Sohn, Csabi treibt ernst seit jungen Jahren Sport, und er nimmt mehr überregionale Wettschwimmen teil. Es wäre gut, wenn er auch unter unsere Berlin Aufenthalt hart trainieren kann. Ich lasse er leider nicht auf Deutsch lernen, aber er shricht ganz gut auf Englisch, und ihrer Lehrern laut (nach ihre Lehrer Meinung) hat er gute Sprachgefühl.


Bitte, schreiben Sie mir ob sie Aufnahmeprüfung haben, und was sind die Bedingungen, dass ein ausländischer Student in Ihren Insitut lernen können.


Mit freundlichen Grüssen:

Gabor



2013. febr. 13. 15:06
 1/1 anonim ***** válasza:

Sehr geehrter Herr Direktor,


da ich ab Juni diesen Jahres längere Zeit in Berlin arbeiten werde, habe ich ich für meinen zwölfjaehrigen Sohn eine Schule im Internet gesucht.


Ihr Gymnasium scheint mir am besten geeignet für uns, besonders wegen der betonten Rolle des Sports und weil die Schule eine eigene Schwimmhalle hat.


Mein Sohn, Csaba treibt seit jungen Jahren Sport, er nahm schon an mehreren überregionalen Wettschwimmen teil. Es wäre gut, wenn er auch waehrend unseres Berlin Aufenthaltes hart trainieren könnte. Ich habe ihn leider nicht Deutsch lernen lassen, aber er spricht ganz gut Englisch, und sein Lehrer meint auch, er habe ein gutes Sprachgefühl.


Bitte, schreiben Sie mir ob es an ihrer Schule eine Aufnahmeprüfung gibt, und was die Bedingungen dafür sind, dass ein ausländischer Schüler in Ihrem Insitut lernen kann.


Mit freundlichen Grüssen: G


(a "diák" az semmiképp nem Student, hanem Schüler

(a Student az csak egyetemista)

2013. febr. 14. 03:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!