Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » 8-os létemre egyszerűen olyan...

8-os létemre egyszerűen olyan rossz angoltanárunk van hogy alig tudok vvalamitValamilyen oldalt/videót amin meglehet könnyen tanulni?!

Figyelt kérdés
Esetleg youtubeon valami vagy egy weboldal esetleg vagy tippek.

2016. nov. 23. 14:14
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
9es vagyok: speciel én mérnök vagyok. 3 nyelvet megtanultam, de nem azért, mert a tanár jött utánam és mondta, hogy mit csináljak. Aki szerint másnak kell megtanítania őt bármire, nem csak nyelvre (!), annak nincs jövője. Még az egyetem sem készít fel a munkahelyed kihívásaira. Neked kell annak is utána járni és megtanulni. Mert az élet ilyen. Nem kapunk kívülről, készen semmit.
2016. nov. 24. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:

Ja, hát ezen sokat lehetne elmélkedni. Mert ugye az nagyon pozitív a kérdezőben, hogy felismerte, hogy hiányosságai vannak, és ez ellen tenni akar. Bár ezt megkapta itt is, hogy tennie kell, de hát így jött ide, hogy tudta. :)

A tanár hibáztatása, hát, az áthárítás az olyan alapvető, mint az életösztön. :D Mint amikor a nagymama azt mondja a családnak, akikkel egy házban lakik: a villámotok tönkretette a tévémet. :D De ugye a tényleges helyzetet nem ismerjük. :) Egyébként még akár lehet olyan is, hogy rossz tanár. :) Bár a tanár szó az két fogalomra is használatos, az egyik az, aki sikeresen átvészelt egy felsőoktatási intézményt. A másik az, aki felébreszti a lelkesedést tárgya iránt a tanulóban, és húzza felfelé a tanulót. Persze, az első is lehet becsületesen iparkodó iparos, csak a második több. Szerintem azért az utóbbiból van több is egy iskolában, aki egy ilyennel sem találkozott, hát, annak nem volt meg a szerencséje.

Egyben lehet kiigazítani, az a naivitás, hogy bármit is könnyen meg lehet tanulni. Valamit bele kell rakni, ez általában az idő és az odafigyelés.