Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Segítene vki kijavítani a...

Segítene vki kijavítani a hibákat?

Figyelt kérdés

Début juillet,moi et mes amiis étions excités, puisque nous sommes allées á Budapest chez Kira. Aprés être arrivée, nous avons mis le sac et nous nous sommes reposée. Ensuit nous sommes allées au restaurant. Le restaurant est très extraordinaire. Puis nous avons regardé tout Budapest en haut de Budapest Eye. Le spectauculaire était stupéfiant. LA nuit, nous sommes allées à un exceptionnel cinéma. C'est un cinéma avec les lits. Aprés nous finissions la journée. Le lendemain nous avons commencé avec délicieux mélange dans le zoocafé. C'est le café, où tu avait bu un coup avec un bête. Après avoir repos, nous sommes allées à salle de repas (szabadulószoba(?)). Nous finissions la journée dans le bar.Le lendemain matin nous avons dormions longtemps. Aprés le petit déjeuner nous avons allé faire les courses. Avant de rentrer á la maison nous nous sommes promenées. Je sentais bien pendant trois jour.

elnézést, ha sok a hiba benne. kezdő vagyook, nagyon megköszönöm, ha valaki időt szán erre a szövegre!



2019. júl. 8. 14:03
 1/4 anonim ***** válasza:

Nem javítok ki minden hibát, mert az kicsit sok időt venne igénybe, de leírom a szöveget kijavítva:


Début juillet, mes amis et moi étions excitées, puisque nous sommes allées à Budapest chez Kira. Après être arrivées, nous avons posé le sac, et nous nous sommes reposées. Ensuit nous sommes allées au restaurant. Ce restaurant était extraordinaire. Puis nous avons regardé le tout Budapest d'en haut du Budapest Eye. Le spectacle était stupéfiant. La nuit, nous sommes allées dans un cinéma exceptionnel . C'est un cinéma avec des lits. Nous finissions la journée ainsi. Le lendemain nous avons commencé avec un délicieux mélange dans le zoo café. C'est un café, où tu peux boire un coup avec un bête. Après avoir prendre un peu de repos, nous sommes allées à la salle de repas. Nous finissions la journée dans le bar.Le lendemain matin nous avons dormi longtemps. Après le petit déjeuner, nous sommes allées faire les courses. Avant de rentrer à la maison, nous nous sommes promenées. Je me sentais bien pendant trois jour.


Hogy az a "salle de repas" mit akarna jelenteni, azt nem értem. Lehet "salle de repos" (pihenőszoba) vagy salle de repas (ami így nem létezik, mert repas = étkezés, ebéd vacsora stb. és akkor "cantine" a neve.

De ha előbb pihentetek, akkor minek menttek utána a pihenőszobába? Szóval ez a rész homályos. Írd meg magyarul, hogy mit szeretnél ezzel mondani.

A másik: "après être arivées" nem helytelen ugyan, de ebben a mondatban erőtetett. Nem javítottam ki, de javaslom az "en arrivant" kifejezést.

A koordinációknál vigyázz, hogy mindenhol azonosak legyenek. (eés)

2019. júl. 8. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

*(ées)

És elnéztem, nem "UN bête", hanem UNE bête.

2019. júl. 8. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
*pendant trois jours.
2019. júl. 9. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Kedves kérdező!

Nem várok köszönetet a javításért, de legalább igazold vissza, hogy elolvastad!

2019. júl. 10. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!