Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Speciális tanfolyamok » Hogyan kell rajzolni, hogyan...

Hogyan kell rajzolni, hogyan tanulhatnám meg? Vannak ilyen tanfolyamok?

Figyelt kérdés
Néztem youtubon videókat, de nem tudom mivel kezdjem. Vannak tutoriálok, pl hogyan kell arcot, csöcsöket, kezet, lábat, de fogalmam sincs hogy hol kezdjem úgy hogy abszolút kezdő vagyok.

2015. okt. 14. 20:42
 1/3 anonim ***** válasza:

Egyszerű. Látsz egy akármit, ès megpróbálod lerajzolni. Ha van valami, amit konkrètan meg akarsz tanulni(pl árnyèkolás), akkor olyan rajzot választhatsz.

Ha sulis vagy akkor szerintem a rajztanárod megnèzi neked ès elmondja a hibáidat.

Egyáltalán nem nehèz, csak türelem, ido kell.

Fontos hogy ne nyomd bele a ceruzát a papírba, hanem satírozva rajzold meg a vázlatot. Stb stb

2015. okt. 14. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Már nem járok suliba. Egyáltalán nem tudok rajzolni, ezért kérdeztem hogyan kéne megtanulni, mert az hogy látok valamit és elkezdem rajzolni az nem lesz jó, nem tudom hogy helyezzem el, azt se milyen eszközökre van szükségem, stb stb.
2015. okt. 14. 22:17
 3/3 anonim ***** válasza:

eloszor ceruza, papir.

mondjuk kezdd egyszeru, egyertelmu vonalakbol allo rajzokkal, pl beirod google-be, hogy mickey egér, és lerajzolod azt, amelyik először kijön. ezzel arányokat tanulsz és a rajzolás mozdulatai is rögzülnek.

ha már egész élethűen sikerülnek a különböző mesefigurák, akkor pl rajzolj autókat. ez ugye már bonyolultabb vonalakból áll, és némi árnyékolást igényel, aminek a technikáját kikeresheted a neten is akár.

viszont ha tanfolyamot akarsz, akkor azt magadnak kell megkeresned, plusz nem biztos hogy hasznos lesz és szerintem lehet, hogy drága is.

ha elég kezdő szintről indulsz, és tényleg sokat foglalkool vele, akkor sokat fogsz fejlődni, hidd el!