Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulás külföldön » Hogyan lehet egyetem után...

Hogyan lehet egyetem után Németországba menni?

Figyelt kérdés

Sziasztok,

Elsőéves orvostan hallgató vagyok és egy olyan kérdésem lenne,hogy milyen feltételeknek kell megfelelnem,hogy egyetem után Németországba magánpraxist alapítsak.Továbbá mennyi a bűntetés összege egyáltalán,ha egyetem után kimegyek?Mennyi idő alatt kell visszafizetni,és körülbelül mennyit?Változik az ár ha már Németországban szakosodom?Aki ebben járatos megköszönném ha segítene.



2017. jún. 23. 07:56
 1/3 anonim ***** válasza:

NÉmetországban nincs olyan, hogy magánpraxis illetve nincs értelme. Mivel a népesség csak elenyésző része rendelkezik magánbiztosítással, a többi a kötelezővel, ezért egy magánpraxis esetén csak a magánbiztosítással rendelkezőeket kezelhetnéd, abból pedig hogy is mondjam, friss orvosként éhen halnál.

Rendes praxis megnyitásához engedély kell.


Itt amúgy mindent megtalálsz, amire szükséged van:

[link]

2017. jún. 23. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Le kell dolgoznod x időn belül x évet, pontosan nem tudom, hogy ez mennyi. Vagy vissza kell fizetned a képzésed árát.
2017. jún. 24. 01:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

" pontosan nem tudom, hogy ez mennyi."


A vicc, hogy a kérdező viszont pontosan tudja, hiszen aláírta a szerződést, amiben benne van. Egy egyetemistától talán elvárható, hogy értelmezi mi van leírva, mielőtt aláír valamit.

2017. jún. 25. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.