Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Megingott a lelkesedésem a...

Megingott a lelkesedésem a tanári pálya választása iránt az anyagiak miatt. Tényleg olyan szörnyű?

Figyelt kérdés
Egy ideje eldontottem, hogy tanár szeretnék lenni, ha a pszichologus nem jön össze (márpedig azt mondják az az egyik legnehezebb/bekerulni nehéz). Most viszont hallva, hogy egész keveset keresnek és hogy nem igazán érdemes tanárnak menni kicsit megijedtem. Milyen jól kereső egyetemi szakok vannak amihez a történelem és az angol előnyös? Illetve ha ezt egy tanár olvassa, megbántad végül és zavaró ez a fizetés? Nyilvánvalóan mindenki többet akarna, de remélem értitek a lényeget.

2020. júl. 17. 20:05
1 2
 1/12 anonim válasza:
95%
Igaz, nem tanár vagyok, hanem tanító, de sosem bántam meg, hogy ezt a pályát választottam. A fizetés nem a legjobb, de mindig is ez volt a vágyam. Ha azért szeretnél tanár lenni, mert elkötelezett vagy a tanári hivatás iránt, akkor nem fogod megbánni.
2020. júl. 17. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 DominikX ***** válasza:
59%
Csak szavazni kell amugy normális pártra és változni fog a tanárok fizetése.. itt Szlovákiában nem éheznek a tanárok
2020. júl. 17. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim válasza:
79%

Ebben teljesen igazad van..... Remélem 2022-ben változik a helyzet. Én azon leszek.

Az első válaszoló voltam.

2020. júl. 17. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
39%

Igen, tényleg!


Rengeteg stressz, felesleges adminisztráció, megkötött kéz és neveletlen gyerekek.


Én a helyedben a törit teljesen hanyagolnám, FELESLEGES! és csak az angolra feküdnék rá, mert azzal magántanárként xarrá keresheted magad és/vagy nyelviskolában is megvetheted a lábad minden hlyeség nélkül.

2020. júl. 17. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
88%