Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Milyen különbségek vannak...

Milyen különbségek vannak gyógyszerészeti, illetve orvosi között?

Figyelt kérdés
Olyanok érdekelnének, hogy a biológia,kémia,matek,fizika milyen szerepet kapnak a két szakon, hasonló-e a tananyaguk, ilyesmi dolgok érdekelnének.

2014. dec. 11. 19:44
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
53%
Teljesen eltérő a két képzés, csak egy két tárgy esetében van átfedés. Orvosnak akkor érdemes menni, ha a biosz érdekel inkább, gyógyszerésznek pedig akkor, ha a kémia.
2014. dec. 11. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Szia! Én elsőéves gyógyszerészhallgató vagyok. A tantárgyak szinte ugyanazok az első két évben. A gyógyszerész szak "kémiásabb", viszont nálunk is elég kemény például a sejtbiológia, a genetika. Első két évben mindkét szakon van kémia, biofizika, anatómia, szövettan, sejtbiológia, genetika, biokémia, elsősegélynyújtás, latin és élettan. Ezek a tárgyak hasonlóak. Orvosin nincs matematika, nekünk viszont van, orvosin biostatisztika van, ami a mateknak egy része és ott is számolnak. Nálunk rengeteg a kémia. Orvosin első félévben letudják a kémiát. Beleszagolnak ebbe is, abba is. Úgy értem, hogy egy félév alatt tanulnak általános-, szervetlen- és szerves kémiát. Mi csak az általános kémiára szánunk egy félévet, tehát gondolhatod. :D Aztán 2. félévben van külön szervetlen-,szerves-, kolloid-, fizikai kémiánk. :D Valamint van egy olyan tárgy, hogy kvantitatív analitika és kvalitatív analitika, ezek szintén kémiai tárgyak, csak a nevük furák. :D Lényegében rokon szakmák. :)
2014. dec. 12. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Utolsó: Debrecen igaz ? :)
2014. dec. 12. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
Igen. :D Honnan jöttél rá? :P :D
2014. dec. 12. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Onnan , hogy én is Debrecenbe járok gyógyszerészetire. :)
2014. dec. 17. 21:31