Pszichológia az egyetemen?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Elsőéves egyetemi hallgató vagyok, és a későbbiekben szívesen tanulnék pszichológiát. Van arra lehetőségem, hogy ezt levelezőn végezzem? Bárki, aki pszichológia szakos, tudná részletezni a képzés időtartamát, lehetőséget az állami ösztöndíjas képzésre, felvételi követelményeket, etc.? Hálás köszönet előre is!

2017. jan. 22. 20:32
 1/3 anonim ***** válasza:

Nem vagyok pszichológia szakos, de ezek a kérdéseket azért minimális utánajárással meg lehet válaszolni.

Igen, van lehetőség arra, hogy levelezőn végezd (DE, KRE, PTE, SZTE).

A képzés időtartama 6 félév.

Állami ösztöndíjas képzés jelenleg kizárólag nappali munkarendben indul.

A felvételi követelmények: kettőt kell választani: biológia v. magyar nyelv és irodalom v. matematika v. történelem v. egy idegen nyelv (angol, francia, német, orosz) (legalább egyet emelt szinten kell teljesíteni).

Nem bántásból kérdezem, de ha elsőéves egyetemi hallgató vagy, akkor hogy nem tudod a felvi.hu-t ilyen szinten sem kezelni?

2017. jan. 22. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Tisztában vagyok a felvi.hu funkcióival és kezelésével, de mivel ez nem elhatározott, egy éven belül végrehajtandó ötlet, inkább csak tanácsok és vélemények azok, amiket várok, amit ott limitáltan találnék meg. Azonfelül saját szakommal kapcsolatban is értek olyan meglepetések, amik a felvin nem, hanem csak később, a Hallgatói Önkormányzat keretein belül derültek ki/tisztázódtak teljes egészükben.


Köszönöm a segítséget egyébként.

2017. jan. 22. 21:09
 3/3 anonim ***** válasza:
Szia! Én is levelezőn kezdtem, a másik nappali szakom mellett. Arra készülj fel, hogy a biosz (anatómia, neurológia) brutális. Nagyon sok függ attól, hogy melyik egyetemen vagy. Ha van konkrét kérdésed, írj, szinte már mindennel tisztában vagyok :)
2017. jan. 23. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu