Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Érdemes egyetem alatt külföldö...

Érdemes egyetem alatt külföldön tanulni kis ideig?

Figyelt kérdés
Első éves joghallgató vagyok és vonz Franciaország, Olaszország és Anglia is (Párizs, Firenze, London)..szerintetek érdemes kint tanulni, vagy inkább tanuljam magyarul, ha már így sem egyszerű szak?
2017. máj. 24. 22:14
 1/7 anonim ***** válasza:
81%
Fél évet szerintem megér pl Erasmussal kimenni valamerre. Az egyetlen hátránya, hogy csúszhatsz miatta, ha olyanok a ráépülések, de szerintem így is megéri. Önéletrajzba plusz és gyakorolhatod a nyelvet, de sok másban is fejlődsz közben. Tekintve hogy egy idegen országban kell boldogulnod azért a problémamegoldó kézségen sokat javít. Plusz sok új ismerősre tehetsz szert, ki tudja mikor jön még jól. Vannak ilyen előnyei is, de alapból egy életre szóló élményben lehet így részed. Szerintem ez is fontos része az egyetemnek, hogy tapasztalatot szerzel és nem csak folyton magolsz. Munka alatt már nehezebben lehet megoldani hogy bármilyen okból eltölts fél évet külföldön, könnyebb egyetem alatt kihasználni a lehetőséget.
2017. máj. 24. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Nem tudom, miért 0% az első, szerintem igaza van, az Erasmus mindenképp megéri.
2017. máj. 25. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim válasza:
Szerintem nagyon jó ötlet.Én ezt fogom tenni majd.Nyelvtanulási lehetőség is és sok tapasztalatot is szerezhetsz.
2017. máj. 27. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Viszont nem túl nehèz más nyelven ez a szak?
2017. máj. 27. 18:30
 5/7 anonim ***** válasza: