Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Az állatorvosi egyetem nehezeb...

Az állatorvosi egyetem nehezebb, mint az "ember" orvosi egyetem?

Figyelt kérdés

Másodéves orvostanhallgató vagyok. Meggyűlt a bajom az anat szigorlattal. (Pszichésen nem bírom, végigtanultam az egészet, de nem merek elmenni belőle.) Egyszer már megcsúsztam, és többet nem bírnék ki. Rosszul vagyok az intézettől, és magától az emberi tetemektől is. (Ez az utolsó probléma már évek óta van, nem merek hozzányúlni, nem tudom tárgyként kezelni.)

Magához a városhoz is csak a kudarcot társítom, így egyből depressziós leszek, amint megérkezek.

Ezért szeretnék váltani.

Még érettségi előtt pár évvel az állatorvosira szerettem volna menni, de szülői unszolásra sima orvosira adtam be a jelentkezésemet, amit annyira talán nem akartam.


EZÉRT szeretném, ha főleg olyanok válaszolnának, akik egyik egyetemről mentek át a másikra.

Nem szeretnék cseverből-vederbe esni.


Előre is köszönöm a választ.



2018. jún. 11. 14:42
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Oda is "gyomor" kell!
2018. jún. 11. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Persze tudom. De szerintem van különbség emberi és állati tetem között.

Inkább arra lennék kíváncsi, hogy a tananyagok mennyire nehezek az orvosihoz képest.

2018. jún. 11. 15:15
 3/5 anonim ***** válasza:
78%
Hát nem tudom, én ugyan nem váltottam, de előbb vagdosok egy emberi hullát, minthogy egy állatit. Én az állatokhoz jobban kötődöm, őket sajnálom. De lehet, hogy csak én vagyok így :D
2018. jún. 11. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

1. Ha tanultál, el kell menni! (Ha nem tanultál volna, akkor is) Ezzel a hozzáállással sehol nem boldogulsz majd! Legalább az esélyt add már meg magadnak! Azt hiszed, én nem volt ki az anat szigó előtt??? Hajjaj! De elmentem és megcsináltam!


2. Úgy tudom, nálatok egyben van az anat, a sejt, a szövet, és a fejlődéstan. Nálunk ezek külön vannak