Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Programozás tanulás emelt...

Programozás tanulás emelt szintű informatika érettségire?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Jelenleg másodéves közgazdász hallgató vagyok egy budapesti egyetemen, és szeretnék érettségizni emelt szinten informatikából.

Anno a középiskolában informatika volt az egyik érettségis tárgyam, de csak középszinten tanították. Mivel szeretnék egy második alapszakot elkezdeni egy másik egyetemen, ezért szükségem lenne rá, hogy a maradék három hónapban, (nulla szintről) megtanuljak viszonylag jól programozni.

Az Excel, Word és Adatbáziskezelés rész menni fog. A szóbeli résszel sem lesz probléma. Érdekelne, hogy ennyi idő alatt meg lehet-e tanulni annyira, hogy a 45 pontból mondjuk egy 30 - 35-öt össze tudjak szedni?

Kérlek írjatok nekem tanácsokat/ötleteket és forrásokat.


A válaszokat előre is köszönöm!



2019. febr. 2. 00:22
 1/2 anonim ***** válasza:
Meg lehet annyira, amennyit érettségin elvárnak. Fogj egy x programozási nyelv (ami az érettségire jó) 24 óra alatt könyvet, amiben 400 oldalon leírják azt, amit 20 oldalban össze lehet foglalni, és menj át rajta szépen lassan.
2019. febr. 2. 01:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 zoracle ***** válasza:

Szia! Abszolút lehetséges, ne aggódj :)


Én sem iskolában készültem az emelt informatikára, hanem itthon. (Megj.: volt infó tízedikig, de a Wordben szövegformázós műfaj, haszna egyáltalán nem volt.) Még könyvet sem kell venni a felkészüléshez szerintem, de kinek mi fekszik jobban. Én az online tutorialokra esküszöm, megtanulhatod mindennek az alapját belőlük.