Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Mit tennétek a helyemben?...

Mit tennétek a helyemben? Tanár vagyok és betették a kipufogómba a krumplit. Rendőrségen kell tenni feljelentést?

Figyelt kérdés
2017. aug. 24. 15:32
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
51%
Te és tanár?
2017. aug. 24. 15:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
:D :D :D
2017. aug. 24. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
100%

Tanárként ne tégy fel olyan kérdést, amelyről tudod, hogy a válasz számos körülménytől függ. A pedagógia alapvetése, hogy aki a választ adja, motiválni kell. Nincs jobb módszer az ellenmotivációhoz, mint megválaszolhatatlan kérdést feltenni.


Hogy segítsek: tisztázandó, hol volt az autó, a krumpli betevése kiknek állt érdekében, milyen előnyt reméltek, mik az előzmények, van-e (és miért) potenciális bosszúálló, és ez csak néhány. És ahány válasz ezekre, annyi a főkérdésre. Egy biztos. Rendőrségre nem mennék, nem szeretem nevetségessé tenni önmagam.

2017. aug. 24. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
Feljelentést a rendőrségen kell tenni, de amellett, hogy tutira nem találják meg a tettest, még jól ki is fognak röhögni.
2017. aug. 24. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
10%
Inkább beszélj az igazgatóval és hívjátok össze a tanulókat, mondjátok meg hogy ha nem ismeri be a tettes, vagy nem köpik be, akkor mindenki igazgatói megrovást fog kapni.
2017. aug. 24. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
91%
Most akkor tulajdonképpen az autódéba, vagy a sajátodba? Ha az utóbbi, azt kell tisztázni, kinek volt erre alkalma?
2017. aug. 24. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
89%
Én a kipufogómat a gatyámban tartom, neked se kellett volna közkinccsé tenni.
2017. aug. 24. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
36%
Valóban nem hálás a tanári szakma.
2017. aug. 24. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?