Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Művészetek » Bárhogy is próbálkozok nem...

Bárhogy is próbálkozok nem megy a gyűrűdés rajzolása. Mire figyeljek oda jobban?

Figyelt kérdés
Nos, arcképet tudok rajzolni, elég jól hasonlít a személyre...az a problémám hogy amikor az végére érek a rajzomnak, az alanyon tegyük fel ing van, képtelen vagyok úgy megrajzolni, hogy az tényletg gyűrűdés legyen és ne csak vonal foszlányok...de ugyan ez van a hajók lobogójánál. Tudtok ebben nekem segíteni?

2015. jún. 29. 14:26
 1/3 anonim ***** válasza:

Valakinek ez megy, valakinek az.

Én pl hihetetlenül jól tudok drapériát rajzolni, arcot viszont már kevésbé, legalábbis nem jön úgy zsigerből.

Egyet tudok ajánlani:gyakorolj

2015. jún. 29. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Szerintem a 3 dimenziós tárgyak rajzolásával lehet gondod. Az arc szinte tökéletesen 2 dimenziós kép, mivel szélessége és hossza van, de mélysége kevésbé. Nyilván ha egy mélyen ülő szemet kell rajzolni, akkor ahhoz már kell. Az emberi szem a 3 dimenziót sem olyan egyszerűen látja. Több minden segíti. Pl. az, hogy két szeme van, így két különböző szemszögből kap képet az adott tárgyról, így jobb esélye van megítélni, hogy milyen "mélyen", ez esetben milyen távol van tőle az adott tárgy. Ugyanez érvényesül, amikor az ember mozog és egyszerűen több szemszögből megnézi a tárgyat és így kap információt, hogy hova tudja elhelyezni a térnek főleg a mélységében a tárgyat. Az árnyékok is segítenek a 3 dimenziós látásban, mivel a fény útja egyenes, ezért lehet tudni, hogy ha máshogy látszik a fény egyes pontokon, az azért van, mert mondjuk takarva van a fénytől vagy mert valami kitakarja a fényt, vagy mert önmaga nem olyan szögben áll, mint a környezete és ettől más árnyéka, színe lesz, egy lyuk attól fekete, hogy oda nem megy be a fény. A gyűrődés is ilyen. Olyannyira nem egyszerűen lát az ember 3 dimenzióban, hogy jócskán befolyásolja a látást a tapasztalat is, hogy pl. egy adott tárgy mekkora szokott lenni, és az alapján is be lehet lőni a távolságát.


Érdemes ezt is megnézned:

https://www.youtube.com/watch?v=mBHak4W7bFI

2015. jún. 29. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Hmm. pedig szerintem az arc elég keményen 3d-s dolog tud lenni,de persze lehet laposra is venni a figurát.

Amit sokan kihagynak az árnyékolásnál az a reflexek . Ugyanis azon a részen,ahol a tárgy árnyékos része van a többi tárgyról odaverődő színek is megjelenhetnek.

Ha megnézel egy pl hajó lobogóját,akkor az ég felől kapott fényes rész mondjuk lehet sárgás,de a tenger felől,alulról visszaverődő vény az árnyékos részek bizonyos szügű részeit már kicsit kékesre fogja változtatni.

Képzelj el minden tárgyat úgy,mintha tükörböl lenne,csak kicsit elszórod a dolgokat rajta,kb akkor kapod meg a reflex fényeket.

Visszatérve a gyűrődésekhez.

[link]

Ha megnézed a képet,vannak lágyabb részek,ahol fokozatos átmenet van és vannak olyanok,ahol hirtelen átmenet van. Próbáld meg,hogy tónusokat viszel fel csak,nem vonalakat.

2015. jún. 30. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!