Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Szokások, etikett » Miért van az, hogy ha kb....

Miért van az, hogy ha kb. bármelyik cég ügyfélszolgálatát felhívom egy konkrét kérdéssel, előbb végig kell hallgatnom egy számomra teljesen érdektelen, hosszú monológot valami aktuális dologról? Ez emberkínzás, időpocsékolás, tiszteletlenség stb.

Figyelt kérdés

2021. aug. 21. 10:54
 1/3 anonim ***** válasza:
Ismerős:D
2021. aug. 21. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Ha csak ezt kell végig hallgatni, az a jobbik eset. Az undorítóbb, mikor 30 percig csak a zenét hallgatod jó pénzért a telefonban, mielőtt valakivel tudnál kommunikálni.
2021. aug. 21. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%
Legalább van telefonos ügyfélszolgálat. Sok helyen fel se veszik a telefont, csak egy e-mail van és órákat (napokat) kell várni a válaszra.
2021. aug. 21. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!