Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Vallás » Istenhívők! Mit jelent pontosa...

Istenhívők! Mit jelent pontosabban a Jehova tanúi? Ugyanazt jelenti, mint a keresztény? Nem értem, kezdő vagyok.

Figyelt kérdés

2020. jún. 25. 00:08
1 2 3 4
 1/31 anonim ***** válasza:
94%

Nem. Egy állandóan utolsó időket hirdető protestáns egyház, akik szeretnek becsengetni másokhoz vagy az aluljárókban prospektusok mögé bújva várva az elképzelt új világukat.

Nem tartják magukat a világ részének, hanem kiválasztottnak és az egyetlen igaz és hű szervezetnek. Kiközösítenek tagokat és inkább fundamentalisták, mint szkeptikusok.

Saját fordítású Bibliájuk van és szerintük Isten neve nagyon fontos, Jehova.

Bár fetrengeni és őrjöngeni nem szoktak a földön, átesnek a ló másik oldalára. pl. misztikus filmektől nézésétől szerintük Jehova szomorú lesz (csak hogy egy példát kiemeljek, plusz egyetemre sem javasolt járni).

2020. jún. 25. 00:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/31 A kérdező kommentje:
Akkor most melyik kettő az igaz? Nem akarok kárhozatalra menni vagy mi. Jó lenne feltámadni! Csak az a kérdés, hogy meik vallás a hivatalos...
2020. jún. 25. 00:35
 3/31 anonim ***** válasza:
79%
Valamelyik történelmi keresztény egyházat javaslom. Pl. római katolikus (vagy görög).
2020. jún. 25. 00:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/31 A kérdező kommentje:
Köszi, de nem a keresztény az igaz vallás? Mert sztem annak semmi köze a Jehovához.
2020. jún. 25. 00:38
 5/31 anonim ***** válasza:
84%

Az a baj, hogy rengeteg keresztény egyház van. Elvesznek a lényegből vagy hozzátesznek ahhoz lényegtelen elképzeléseket, dogmákat.


Ha a valódi kereszténység érdekel az evangéliumokban benne van Jézus tanítása.

De a példabeszédek sem rossz.

2020. jún. 25. 00:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/31 anonim ***** válasza:

#4 Mindenkinek a saját vallása az igaz vallás. Én pl. muszlim vagyok, keresztény voltam, segítek amiben tudok ^w^