Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Vallás » Hogyan legyek Ortodox?

Hogyan legyek Ortodox?

Figyelt kérdés
Nem vagyok megkeresztelve és most gondolkodtam az ortodoxon. Ez áll hozzám a legközelebb, de ugyebár nincs sok ortodox templom Magyarországon, ezért nem tudok gyakran templomba járni, ez feltétel lenne az ortodox felvételéhez? Évente 1-2x tudnék menni, elérhetetlen helyen lakom.

2022. okt. 19. 07:16
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
93%

Merre laksz?

Nem feltetele a megkereszkedelkedesnek, hogy hanyszor tudsz evente menni.

Normal esetben havonta egyszer jo, ha az ember el tud menni.

Viszont a keresztseg elott lenne katekezis, es akkor gyakrabban kene menned elvileg, bar ebben a pap dont, vele kell megbeszelned.

2022. okt. 19. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
Érd fele lakom és diák vagyok, tehát nem igazán fér bele az időmbe hogy eljárjak olyan messzire
2022. okt. 19. 08:07
 3/16 anonim ***** válasza:
100%

[link]

Eszerint Százhalombattán van pl.

2022. okt. 19. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 A kérdező kommentje:
Köszönöm!
2022. okt. 19. 09:28
 5/16 anonim ***** válasza:
69%
3: tudod esetleg, hogy lehet beleírni ebbe a google térképbe? Ui. Debrecenben is van orosz templom, Hajdú-Biharban (szerintem több helyen) román egyházközség. Ezekből semmit nem jelez a térkép.
2022. okt. 19. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
29%
Ha nem tudod gyakorolni a hited, akkor túl sok értelme nincs így. Miért nem nézed meg a görög katolikust? Liturgiában nagyon hasonló a kettő és jóval több templomuk is van.
2022. okt. 19. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 A kérdező kommentje:

6-os


Azért, mert nem szeretnék Katolikus lenni, mint mondtam az ortodox áll hozzám közel.

2022. okt. 19. 15:18
 8/16 anonim ***** válasza:
28%