Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Otthon » Barkácsolás » Honnan kerülhet olaj a fűkaszá...

Honnan kerülhet olaj a fűkaszámra? Kipufogót levettem, onnan nem, blokk nincs megnyílva. Blokk alján látható a képen. Keverék 25ös.

Figyelt kérdés
[link]
2015. jún. 4. 20:31
 1/4 anonim ***** válasza:
Légszűrő felől?
2015. jún. 4. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Badattitude ***** válasza:
Üdv ! Az 1:25-ös keverék eleve nem stimmel. 1:33 az alja, de az is csak bejáratásnál. Az olajban fuldokló motor kinyomja a kipufogó irányába, az pedig kiköpdösi, de csak egy ideig. Aztán szépen bekokszolódik a lerakódott olaj, és a motor ott nyomja ki, ahol tudja. A képről ítélve, el fog menni a gyújtásod, mert a gyújtás rész forgórészére is ráfolyik ( képből ítélve ), aztán lerakódik. A kosszal összefogva megszűntetik az indukciót, ami a gyújtás lelke. Tanács: Szedd le a kipufogót és takarítsd ki. Szedd le a védőburkolatot és nézd meg, hogy a gyújtás rész nem olajos-e. Ha igen, takarítsd le. Vedd ki a gyertyát és tegyél bele egy Champion CJ7Y gyújtógyertyát.( Ennek kellően magas a hője, és szeretik azok a kaszák, amelyik nem full szintetikus olajat használnak. Azonnal észre fogod venni, hogy miről beszélek. ) Ha ez megvan, akkor elfelejtve az 1:25-ös keveréket, keverj normálisat. Ha Kínai kasza és bejáratos, akkor 1:33-ast. Ha nem bejáratós, akkor 1:40-est. A nagy márkák zöme a keverék végletét, az 1:50-est használja. Jó lenne tudni, hogy milyen gépről van szó. Katalizátoros-e, avagy sem. Nem árt tudni azt sem, hogy milyen a gyári olaj ajánlás. Mert ha full szintetikust ajánl, és Te hagyományos, nem szintetikust teszel bele, akkor ne csak a keveréken, hanem az olaj típuson is változtani kell. Látatlanban ennyit tudtam segíteni, ha gondolod, írd le a géped típusát, és hogy mennyi idős. A szimering is sanszos lehet.
2015. jún. 6. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Ha 1:25-öt ír a könyve, akkor azt kell használni. Nem nagyon konyítok a motorokhoz, csak emlékszem, nemrég olvastam valahol, hogy azokba kell 1:25, amiknél a dugattyú nem tűgörgős, hanem (bronz-?) perselyes felfüggesztésű. Nem lenne valami tartós 40-essel...
2015. jún. 10. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 Badattitude ***** válasza:
Valóban, a Simsonos időkben ez a keverék volt a módi a 2T motoroknál, mivel a kenés macerásabb volt a mai 2T motorokhoz képest, így kövérebb adalék kellett Ha a gépkönyv könnyek közt esküszik, hogy 1:25-ös keverék kell a gépnek, akkor olyan gyertyát kell belerakni, ami nagyhőfokú. Ilyen, olajban gazdag keveréket valaminek kellően be kell durrantania, méghozzá folyamatosan. Máskülönben tragacs lesz a gyújtás, olajos iszapban fog fuldokolni a motor, amit ott lök ki, ahol csak tud, majd bekokszolódik. Ilyen gyertya a champion C7JY. Már szinte senki sem forgalmaz 1:25-ös 2T motort. 30 éves technológia. Nem igazán merem elképzelni, hogy ilyen motor EU norma konform lenne, azt meg végképpen nem, hogy a megfelelő minősítéssel rendelkezne. Ha még is 1:25-ös a motor, akkor sok reményt nem szabad hozzá fűzni, fűkaszába eléggé kérész életű lesz. Amúgy az 1:40-es, átlag 2T motor bejáratási keveréke is 1:33, nem 1:25. Hajlok rá, hogy valóban 1:25-ös a gép. Ne költs rá, ha nem muszály.....
2015. jún. 15. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!