Kezdőoldal » Otthon » Egyéb kérdések » Mit csinálok rosszul? Totya...

Csányi Orsolya kérdése:

Mit csinálok rosszul? Totya vegyes tüzelésű kazánnal fűtök, de teljesen kezdő vagyok ebben a kategóriában. Sokan mondták meg kell tanulni nincs is ezzel probléma szorgalmasan, teszem a dolgom.

Figyelt kérdés
De nem tudom mennyi szenet szabad bele tenni nem szeretném túl forralni és óvatos vagyok. Barna szén alulra, tetejére papír gyújtós vastagabb fák. Szépen ég is. De hamar ki hűl és szerintem több szenet kellene tennem de mennyit? Mi a normális? Mi az elegendő mennyiség? Nekem még nincs szenes vödröm, egy kicsi festékes vödörből öntöm bele a szenet (8 kg) és csak egy vödörrel merek tenni. A víz általában 60 fokos ez jó? Minden tanácsot szívesen el fogadok.
2017. nov. 3. 08:00
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
61%
Puffertartály van? Anélkül én a vegyesnek értelmét sem látom, pillanatok alatt lehül a hőt meg csak kiküldöd a kéményen.
2017. nov. 3. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
77%
Puffer tartáj jó dolog nekem is van de még nem igazán elterjedt. Jó lenne tudni nyitott vagy zárt rendszer. Vékony esetleg vastag csöves. Ha régi gravitációa elvű vastagcsöves nyitpott rendszer rakhatod bátran ha véletlen merottyan sincs baj. Ellenben ha zárt rendszer és vékony csöves is óvatosan a szénnel. A hatvan foknak elégnek kell lenni ilyen időben. Ha van rávaló tetess egy puffertartályt.
2017. nov. 3. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Először próbáld ki a fát.
2017. nov. 3. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Nincs puffer tartály még sajnos nem fért bele a költségvetésbe most,zárt rendszerű vékony csöves.
2017. nov. 3. 20:53
 5/11 anonim ***** válasza:
Akkor azzal óvatosan. Szünetmentes táp van? Áramszünetkor mi a helyzet. Az hogy a huzatszabályzó lezár édes kevés.
2017. nov. 4. 03:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje: