Kezdőoldal » Otthon » Házimunka » Nagyobb a serpenyőm, mint...

Nagyobb a serpenyőm, mint amit az indukciós főzőlapom megenged, mit csináljak?

Figyelt kérdés
Vettem egy főzőlapot meg egy serpenyőt, és mint kiderült, a serpenyő nagy rá. Nem sokkal, de a körön túllóg, így pedig a főzőlap úgy érzékeli, h nincs rajta semmi, és nem melegít. Új serpenyőt nincs pénzem venni. Valaki valami ötlet?

2018. máj. 11. 21:17
 1/9 anonim ***** válasza:

Ettől még melegítenie kellene. Itt nem a méret a lényeg!

Miből van az a serpenyő? Mágnes "fogja"?

2018. máj. 11. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Azt nem tudom, de a serpenyő használati utasításához írták, hogy használható indukciós főzőlaphoz. Van egy kis lábasom is, azt gond nélkul melegíti.
2018. máj. 11. 21:32
 3/9 anonim ***** válasza:
Konkrétan milyen serpenyő?
2018. máj. 11. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Ikeás, a főzőlap is.
2018. máj. 11. 21:52
 5/9 A kérdező kommentje:
Azt gyanitom h a leiras ellenere nem hasznalhato a serpenyom a fozolapon, annak ellenere, h a leirasban azt irtak, h igen. Lakotarsam nagy fazekat ratettuk, tokeletesen mukodik, pedig tullog! Ennyit az ikeárol...elk*rtam 5 ezer forintot feleslegesen
2018. máj. 11. 22:44
 6/9 anonim ***** válasza:
Szerintem vidd vissza és kérdezd meg, hogy nem e cserélnék ki kisebbre.
2018. máj. 11. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Sajnos nem érné meg, sokat kellene utazni (vidéki vagyok).
2018. máj. 11. 23:24
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

Levélben, e-mailben, azaz írásba ! Ne csak telefonon ! Hanem írásban is ! Keresd meg az IKEA vevőszolgálatát írd meg nekik a reklamációdat és közöld a panaszodat, valamint azt , hogy mit vársz el tőlük a problémád rendezése érdekében. Pl. cseréljék ki másik termékre a posta költségek megtérítése mellet . vagy fizessék vissza a pénzedet a visszaküldött rossz termék postai csomag díjával együtt, stb. A panasz leveledhez csatold a számlát és esetleg egy fotót is a termékről. Megjegyzésben említsd , hogy bízol a gyors és korrekt ügyintézésükben, ellenkező esetben kénytelen leszel a panaszoddal a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulni a jogászod segítsége által.

Saját esetem : Vettem egy borotva habot. Elhasználtam belőle kb. 1/3 részt és ekkor elfogyott belőle a nyomás, azaz nem akart több habot kifújni. Írtam panaszlevelet a termék forgalmazójának Proktor & Gembl. A panaszom kiengeszteléséül , küldtek egy ugyan olyan másik terméket és egy az általam meg reklamált márka újabb termékéből is kettő dobozzal. Ezzel így rendezték a panaszomat, káromat és a költségeim ellenértékét is.

2018. máj. 12. 00:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Az nem baj, ha nagyobb. Átveszi a hőt ott is, ahol nincs alatta mágnes.

De én megreklamálnám. Vettem már én is olyan edényt, amire rá volt írva az indukciós cucc, mégsem működött.

2018. máj. 17. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!