Mennyire reálisan számolok hogyha 50 ezer forintra jön ki havonta az autó fenntartása?
Mondjuk számoljunk egy nagyon jó állapotú használt suzukival, ami legyen 1 millió forint, nyilván az 1 millió forintnál számolni fogom, az amortizációt is illetve az abból kieső hozamot is illetve a számolásomban 1250-1500 km-t feltételezek havonta.
Ez mennyire fedi a valóságot?
Vagy el kalkuláltam vmit?
Mennyi futott km-re amortizálod a vételárat?
Ilyen kis értéknél nagyon nem mindegy, hogy kell-e venned egyből két garnitúra gumit, kell-e pl egy komolyabb szerviz a szokásoson felül stb stb.
Miket számolsz bele?
Milyen biztosítási besorolásod van?
De az 1500 a mostani kedvező benzinárak mellett mondjuk 30 ropi, plusz havi 5 ezer a biztosítás + adó, azaz marad ebben a nagyon optimális esetben 15 ezred útdíjra, mosásra, parkolásra, karbantartásra és szervizekre. Ha nagy mázlid van kijöhet, de én inkább többre tenném. Az értékvesztést nem számoltam.
Nincs autóm söt jogsim sem, csak elméleti kérdés hogy mennyire érné meg,de újra számolva látom hogy még havi 50 nél is több.
Pénznyelö nem éri meg
6: Igen, mi is jobban jövünk ki taxival és szállítókkal.:) Azzal nem kell dolgozni, foglalkozni. Nagyvárosban jobban elvagy autó nélkül.
Olyan útvonalon pedig ahol van vonat, távolsági busz, sok telekocsi jár, szintén.
Belvárosban sokkal jobban megéri bérelni.
Tudom, mert nekem sajátom van...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!