Kezdőoldal » Otthon » Kert » Kezdő kertszépítéshez milyen,...

Kezdő kertszépítéshez milyen, relatíve igénytelen, magaságyásba ültethető virágot ajánlanátok?

Figyelt kérdés

Abszolút amatőr vagyok, most először kezdek neki a kertészkedésnek. Szeretnék szép, színes virágokat ültetni az első kertünkbe. Mindenképp magaságyásba tenném, mert még nincs kiforrva, hogy lesz ott kialakítva a kert (burkolva lesz egy része), és egyszerűbbnek gondolnám ezt a megoldást, könnyebben áthelyezhető.

Kisgyerek is van, úgyhogy mindenképp olyan kéne, ami nem mérgező vagy szúrós. Szeretném, ha sokáig virágozna, és nem csak 1 hétig lehetne benne gyönyörködni. Már ha van ilyen.

A nap első felében erősen odasüt a nap, de kb déltől végig árnyék van azon a részen.

Valami nem extrém különleges kéne, hogy egy mezei kertészetben is meg lehessen találni.


Köszönöm szépen!



2022. ápr. 30. 07:42
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Büdöske (bársonyvirág), mézvirág, árvácska, petúnia.... - ezek nem igényelnek különleges szaktudást, vígan elvannak nem szakértő kezek alatt is.
2022. ápr. 30. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen!
2022. ápr. 30. 15:14
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

Én nem ültetnék virágot magaságyásba.

Rengeteg föld kell bele sok munka ha lenne magaságyás akkor zöldséget termesztenék benne.

Virágot nyugodtam ültethetsz cserépbe is.

2022. ápr. 30. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%

A magaságy szerintem is egy divatos és értelmetlen dolog. Ültess mindent, ahogy akarod, egy nyarat kibírnak így, aztán ha kitaláltátok, mi hogy legyen, akkor jövőre át lesz variálva.

Az én két kedvencem a rézvirág (Zinnia) és a törpedália. Mindkettőt lehet magról (de már bele kell azért húzni, szezon vége van), gyönyörűek, és szó szerint addig virágoznak, ameddig el nem fagynak november elején.

A törpedália gumóit akkor el lehet tenni, ha van megfelelő helyed, és jövőre sokkal hamarabb és nagyobb virágaid lesznek.