Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Miért nem hoz ismét létre a...

Miért nem hoz ismét létre a kormány egy állami tulajdonú, t új MALÉV légitársaságot?

Figyelt kérdés
Azt hiszem, a kormánynak ebben óriási lakossági támogatottsága volna és nagyon népszerű intézkedés is lenne, ha a régi néven, Malév néven ismét beemelné Magyarországot a nemzeti légitársasággal rendelkező országok táborába. Azt hiszem maga a név az amit az emberek támogatnának, ezért ez a név lenne a nyerő. Valakinek infó vagy ötlet, hogy miért nem? Talán ki kellene dolgozni a gazdaságosságot, nem kellene akkora óriásira duzzadni mint a régi Malév, elég volna egyelőre csak pár gépet venni és pár Európai uticélt működtetni ami biztos profitot termelne ki.

#FIDESZ #Orbán Viktor #Viktor #Malév #nemzeti repülő #orosz új gépek
2016. júl. 14. 09:49
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Piszok rosszul hiszed, az utazóközönsèget első körben az ár èrdekli, utána a problèmamentes utazás ès magasról tesznek rá kivel repülnek. Csak nèvből nem èlsz meg, gazdaságosságot meg ki lehet dolgozni, csak tudod lètezik olyan, hogy korrupció, ami az előbbit kinyìrja.
2016. júl. 14. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Az egyesnek igaza van. Nem a név miatt utazom egy géppel, hanem az ár, illetve a gép megítélése miatt. Ha egy utazást megtehetek ( ugyanolyan körülmények között ) 70, meg 80 ezer forintért, az olcsóbbat fogom választani. Hiába a Malév a másik.
2016. júl. 14. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
85%
Minek nekünk légitársaság, ha lassan minden sarkon van egy stadion? Annak sokkal több értelme van... A kormánynak ennél sokkal fontosabb intézkedései vannak.
2016. júl. 14. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
82%
Ejnye kérdező, csak kevés emlékezet és még kevesebb következtetés. Miért hozna létre valaki légitársaságot, ha az előzőt ő maga tette tönkre. Persze a tönkretétel tud nagyon bonyolult is lenni.
2016. júl. 14. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Tönkre menne, tönkre tennék a fapadosok.

Bár ha betiltanák a fapadosokat is, ahogy az Überrel is tették...

2016. júl. 14. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Építeni?Létrehozni?Csak haszontalan,hülye dolgokat!A légitársaság az meg nem ilyen.Ezért.
2016. júl. 14. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
A lehető legjobb döntés volt a Malévot leépíteni, kb 20 éve meg kellett volna már tenni. Árérzékenyek vagyunk, ha 5 forinttal olcsóbb a másik, máris azzal repülnénk. Ez van, nem kell malév, versenyezzenek csak a fapadosok és repüljünk 5k-ért.
2016. júl. 14. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Én pont azért írtam a kérdésbe, hogy nagyon gyakori útvonalakon és csak pár darab repülőgéppel, hogy biztosan megtérüljön. Egy Budapest - Bécs, Budapest - Nyugat-Európa vagy Budapest - Ahol sok vendégmunkás van, az tuti siker lehetne ha az árat is körülbelül a fapadosakhoz lövik be. Ez pedig ugye csak akkor sikerülhet ha első körben kevés a gép, nincs nagy cécó és nagy apparátus, és csak garantáltan kihasznált uticélok vannak működtetve. Akkor igenis ha választhatok, akkor magyarral megyek. Ha 5 Ft-tal drágább a MOL benzin mint a Shell, vagy OMV, nos én akkor is a Mol-hoz kanyarodok le, kövezzetek csak meg érte akkor is így teszek!! Valahogy az osztrákoknál és nyugaton ezen senki se akad fenn, hogy az emberek természetesnek veszik, hogy a saját "nemzeti" cégeikhez mennek tankolni, vásárolni. Csak nálunk tűnik úgy, mint ha ez része lenne egyeseknél a "nagymagyarkodásnak". Pedig ez csak józan ész, hogy a saját országunkat próbáljuk ha picivel is de patronálni.
2016. júl. 14. 12:27
 9/10 anonim ***** válasza:
100%

Kérdező.


Ott a Wizzair. Olcsó, megbízható de egy kicsit kényelmetlenek az ülések. Rövid utakra tökéletes.

Szerintem az eléggé magyar.

2016. júl. 14. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 Pro Patria ***** válasza:

A kisebb gépszám nem egyenes arányban olcsóbb is. A működtetéseiknek ugyanúgy költségei vannak, földi kiszolgálás, karbantartás, ugyanakkor a kevesebb gép kevesebb bevétel is.

Olyat létrehozni, ami hosszú haláltusa után 2011-ben már egyszer csődbe ment (ami nem volt olyan rég), újra létrehozni felesleges.

Tettek is rá kísérletet, de nem lett belőle semmi:

[link]

2016. júl. 14. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!