Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Mit gondoltok arról, hogy nem...

Mit gondoltok arról, hogy nem egy nyugat-magyarországi városban is akadozik a tömegközlekedés a létszámhiány miatt?

Figyelt kérdés

[link]


A cikk nem írja, de ilyesmi nem csak Sopronban,hanem Győrben is elő szokott fordulni,igaz ritkábban.



Sopron egyedi eset.

A lakosság nagy része csak "aludni" jár haza és Ausztriában dolgozik, feltehetőleg a környékbeli buszjogsival rendelkezők is.

Viszont, aki Sopronban dolgozik,tanul, azért megérzi,hogy a városban komoly a létszámhiány.Nem csak a busztársaságnál,hanem például a bevásárlóközpontokban is.


Sopronban egy buszsofőrnek bruttó 300 ezer nem versenyképes.Ennyit másfél hét alatt kap Ausztriában és csak fél órát kell utaznia Ausztria fele.



A megoldás az lenne, ha megszüntetnék ezeket az állami szolgáltatásokat és piaci alapon működne a tömegközlekedés.Sopronban lenne rá fizetőképes kereslet.


2019. jún. 10. 18:51
1 2 3
 1/26 anonim ***** válasza:
23%
Örülök neki.
2019. jún. 10. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/26 anonim ***** válasza:
45%

"A megoldás az lenne, ha megszüntetnék ezeket az állami szolgáltatásokat és piaci alapon működne a tömegközlekedés."


Valaki humoránál van.

:-DDDDDDDD


Piaci alapon tömegközlekedés! :-DDD

Édes fiam/lányom neked nagyon sokat kell még suliba járnod.

2019. jún. 10. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/26 A kérdező kommentje:

Kedves 2,


az állami szolgáltatások alacsony színvonalúak és mint munkáltatók, versenyképtelen bért fizetnek.

Hosszútávon működésképtelen a rendszer, nem lesz, aki nekik dolgozzon.



A privát busztársaságok, mint pl a Blaguss nem küszködik létszámhiánnyal, mivel rendesen fizet, jók a munkakörülmények (modern, légkondis busz).

2019. jún. 10. 19:14
 4/26 anonim ***** válasza:
57%

#2


Miért?

2019. jún. 10. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/26 anonim ***** válasza:
40%
4-es! Azért mert tök jó poént írt! A piaci alapon működő tömegközlekedésnél már csak a piaci alapon működő rendőrség lenne mókásabb ötlet.
2019. jún. 10. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/26 anonim ***** válasza:
95%
Ritkítsák a buszokat, kevesbb buszra kevesebb sofőr kell.
2019. jún. 10. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/26 anonim ***** válasza:
63%
#5: Neked szerintem még sokat kell tanulnod, mielőtt az észt oszthatnád. Rengeteg piaci alapon működő tömegközlekedési vállalat van világszerte, és gond nélkül üzemelnek.
2019. jún. 10. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/26 anonim ***** válasza:
44%

7-es! Hajrá, csak egyet mondj!


Ő egy kis nehezítés: olyan cég kell legyen, aminek a profilja kizárólag a helyi tömegközlekedés piaci alapon való ellátása, nem kap se állami, se önkormányzati forrást és nincs kereszt finanszírozás. Tehát helyi vonaljegyből és bérletből csinál nyereséges tömegközlekedést.

Este tízig érek rá, ha addig találtok megemelem a nem létező kalapom.

2019. jún. 10. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/26 anonim ***** válasza:
55%

#8


Miért kell "nehezítés"? Ki mondta, hogy ne lehetne semmi köze az önkormányzathoz?


De itt egy Hong kongi példa: [link]

2019. jún. 10. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/26 anonim ***** válasza:
57%
A helyi tömegközlekedés eddig nem volt kritérium, nem értem, miért változtatsz a feltételeiden.
2019. jún. 10. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!