Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A Coca Cola csak a profitszerz...

A Coca Cola csak a profitszerzés miatt kezdte el képviselni az LMBTQ jogokat és ezzel is a kizsákmányolást akarja fokozni?

Figyelt kérdés

“A Coca-Cola mint a jelenlegi fasisztoid tendenciákat megszülő neoliberális kapitalizmus zászlóshajója egyszerűen nem érdekelt abban, hogy hazánkban egyenlőség legyen. A Coca-Colának az az érdeke, hogy a szakszervezeti hatalmat megtörő munkásellenes rezsimek tombolhassanak a világon, mivel így éhbérért dolgoztathat embereket óriási extraprofitot termelve (az elmúlt 12 hónapban 20 milliárd dollárt), valamint olyan fogyasztói piaca lehet, amely kritikus gondolkodás hiányában megveszi az egészségre nem túl jótékony hatással bíró agyoncukrozott és koffeint tartalmazó termékeit. “


[link]


Mit gondoltok erről?



2019. aug. 6. 13:43
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
87%
Ez egy f.s kampány
2019. aug. 6. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
21%
Egyszerűen csak a globális háttérhatalomnak a genderizmus családokra való ráerőszakolása a célja. A kOKA-kóla vezetői is ugyanilyen titokpáholyokba járnak.
2019. aug. 6. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:
84%
A Coca-colát csak a profit érdekli és nagyon jók a reklám szakemberei. Tudják, mit hogyan és mikor. Szerintem ennyi.
2019. aug. 6. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:
62%
Inkább igyál kolát, kevésbé ártalmas mint amit most szedsz.
2019. aug. 6. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:

A melegek sokkal egészségtudatosabban élnek,sokkal fontosabb számukra a külső.

Már csak ezért sem hinném,hogy lenne ebben logika.


Másrészt én nem hiszek abban,hogy valaki csak azért fog kólát inni,mert milyen kedves dolgokkal kampányolnak.


Ellenben láthatod,vannak idióták,akik nem fognak ezért terméket venni,vagyis azt mondják:)


Inkább az mond el sokat a fogyasztói társadalomról meg úgy általában a politikáról mindenről,hogy ez kell.


Miért nem az alapján vesz meg valaki egy terméket,hogy mennyire elégedett vele?


Ugyanígy a politikában miért kell egy politikusnak 3 gyerekes,nős családos embernek lennie?

Miért nem a munkáját nézzük?


Én ezeket sosem értettem.

2019. aug. 6. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:
100%
Ez valami Che Guevara idézet kicsit átírva? Vagy Castro? Csak tipp, de szerintem nem tévedek sokat.
2019. aug. 6. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 anonim ***** válasza:
53%

Miről mit gondolunk?

Amit belinkeltél az egy hazug szélsőséges, közepesen elmeháborodott, de alaposan uszító hangvételű iromány - úgy hülyeség ahogy van.

Amit kiemeltél belőle az megint egy nagyon szélsőséges megközelítése valaminek, ami amúgy a kapitalizmus lényege.

A coca-colát amúgy szeretem, a pepsit is, de én speciel pont a nem cukros változataikat, azoknak számomra jobb az íze (hidegen, melegen mindegyik pocsék).

Volt még a cikkben és az idézetben is egy-két dolog: ebben az országban, ez a kormány tett plusz adót az ilyen egészségtelen termékekre, pontosan azért, hogy megszűnjön (csökkenjen) az a versenyelőny, amit a valódi gyümölcslevekkel, szörpökkel szemben élveztek. Azt mondani tehát, hogy pont ez a kormány támogatja az ilyen ételek, italok gyártóit, az marhaság. Amúgy megtiltani a forgalmazásukat meg éppen piacellenes intézkedés lenne, ennél többet mit tehetnek?

Ami a kérdésedből ezt illeti "A Coca Cola csak a profitszerzés miatt kezdte el képviselni az LMBTQ jogokat és ezzel is a kizsákmányolást akarja fokozni?"

Nem.

Ez csupán éppen úgy egy marketing elem, mint bármelyik másik amit az elmúlt években használtak. Az, hogy a sok lehetőség közül miért pont ezzel éltek, az viszont már valakinek/valakiknek a befolyását mutatja, akik el tudták érni, hogy ilyen ideológia kerüljön bele egy üdítőital kampányába. Mert ugyanezzel a szlogennel, hogy love is love, lehetett volna olyan kampányt is indítani, aminek köze sincsen a homoszexualitáshoz.

A kérdés itt inkább az, hogy kinek volt akkora befolyása, hogy egy ilyen cég kampányát ebbe az irányba tudta fordítani. Vagy hogy nem pont ez volt-e a kampánystratégák terve, hogy sokan fognak a plakátok miatt felhördülni és ezzel kiemelt figyelemhez juttatni. A rossz sajtó is jó - mert legalább beszélnek róla-elv alapján.

Minden esetre igen elgondolkodtató, hogy egymást érik a hasonló kampányok, nemrég az IKEA áll elő hasonlóval ami szintén nagy port vert fel. Talán itt lenne az ideje annak, hogy ne csak elfogadóak legyenek azok akiket felháborít, hanem meg is mutassák, hogy nem, ilyen kampányokkal nem tudnak sem vásárlókat szerezni, sem nagyobb forgalmat generálni.

Nem tiltani kell az ilyen kampányt, plakátot - hanem nem kell megvásárolni azt, amit így reklámoznak. Nem nehéz, csak csinálni kell. A cégek csakis abból értenek ha változnak az eladási számaik. Ha megint mindenki csak itt veri magát azon, hogy jaj de felháborító, majd megy és vesz egy coca colát az ebéd mellé, akkor a cég pont elérte amit akart.

2019. aug. 6. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 anonim ***** válasza:
17%
Nincs igazad. LMBTQXY+ = jó. Coca-Cola ezt támogatja, ő is jó. Te szidod a Coca-Colát = rossz vagy. hüm düm.
2019. aug. 6. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 anonim ***** válasza:
100%
Ez mi? Valami Rákosi-idézet?
2019. aug. 6. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/22 mindentudó99 ***** válasza:
61%
Meg akarnak felelni a mai kor elvárásainak. Mondjuk nem biztos hogy itt sokan elvárják. Javasolnám terjeszteni az igét muszlim országokban is. Kétlem hogy meg mernék tenni.
2019. aug. 6. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!