Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A balliberálisokat miért nem...

A balliberálisokat miért nem zavarja Karácsonyék autó tiltogatási terve?

Figyelt kérdés

Természetesen valamelyik nyugat-európai város polgármestere kitalálta, azóta követi a sok hasonszőrű birka.



Érdekes,hogy ilyenkor nem igazán számítanak, a szegényebbek, alsóbb réteg, akiknek nem telik eur 5-6 besorolású autóra.

Máskor megy a kormány hibáztatása a "szegényellenes" politika miatt, ilyenkor bezzeg kuss van.


Persze, ez az lesz a válasz,hogy akinek nem telik alacsony euro besorolású autóra, az ne menjen autóval.

Akkor ezek szerint az a válasz és helytálló hogy, aki nem elég tehetős, annak nem jár saját ingatlan, lakjon mamahotelbe?


Kettős mérce szaga van.



Az autós mobilitási lehetőségek a jólét egyik mércéjét jelentik.Ilyen intézkedésekkel, a baloldal visszadobná az országot az 50-es,60-as évekbe.


2021. aug. 24. 18:21
1 2 3 4 5
 11/44 anonim ***** válasza:
58%

Aligha hiszem, hogy Karácsony egész Budapestet szeretné autómentessé tenni, inkább csak a belvárost.


Szegényeknek meg egyébként még mindig rendelkezésére áll a tömegközlekedés, szóval nem értem mi a probléma, vagy mi a kérdésnek az alapja. Esetleg egy linket megköszönnék.

2021. aug. 24. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/44 anonim ***** válasza:
45%

A mamahotelt pont a jobboldal erőlteti. Épp most privatizálják a szociális lakásokat. A baloldal - ami még véletlenül sem liberális - pont a szociális lakásrendszer bővítését akarja. Kiváló példának ott van mindjárt Vörös Bécs a szomszédban. Rengeteg a szociális lakás, így a fiatalok, amíg nincs pénzük saját lakásra, olcsó szociális lakásokba költözhetnek. Ez pedig természetesen a magántulajdonosok által kiadott lakások bérleti árait is lefelé nyomja, a magántulajdonosok csak így tudnak versenyképesek maradni az olcsó önkormányzati szolgáltatásokkal.


Ehelyett mit csinál a jobboldal? A társadalmi tulajdon bővítése, a jóléti állam/szociális állam helyett néhány oligarchának passzolják át a társadalmi vagyont, a szociális lakásokat is. Katasztrófa.

2021. aug. 24. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/44 anonim ***** válasza:
56%

Ez egy érdekes kérdés. Ugye a balliberális városvezetés bannolta a Gödöllői HÉV és 2-es metró összekötését és a XIV. és XVI. kerületi szakaszokon kéregvasúttá építését. Ezt a projektet vitte tovább a XVI. kerületi Fideszes önkormányzat és a projektet átvette a Budapesti Fejlesztési Központ. Hogy miként jönnek ide az autók? Egyszer valaki nézzen rá a Veres Péter útra. El tudja képzelni, hogy a jelenlegi autómennyiség mellett ott egyszer totálisan lezárják a gépjármű közlekedést míg annak a szakasznak a kéregvasúttá építése zajlik?


Másrészt miért akar mindenáron a 20-25 éves autókkal rendelkező mindenáron autóval járni a Belvárosban? Mert ugye ezek a szegény emberek nem laknak ott, hiszen a CSOK miatt már kiszorultak onnan, ez szokott lenni a másik balliberális propaganda. 🤔

2021. aug. 24. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/44 anonim ***** válasza:
31%
Pontosan amiért a biciklisávok és a többi fasz ság sem zavarja őket. Nekik az a lényeg hogy bukjon Orbán, nem zavarja hogy valójában Karácsony 99 százalék pártolása helyett megsarcolná a szegényebbet. Nem gondolnak bele, hogyha valakit sürgősen kórházba kell vinni, nincs idő a tömegközlekedésre és mentőt hívni akkor mi fog történni. Lényeg hogy Budapestet elérte a modern zöld téboly. Az autó már csak a gazdagok kiváltsága de még a gazdagabbak is szívnak karácsony politikája miatt.
2021. aug. 24. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/44 anonim ***** válasza:
45%

14: Hülyeség hülyeség hátán. A Tiborcz-adó pont nem a szegényeket sújtaná, hanem a burzsujokat. Ja, hogy a jobberek nem akarják, hogy a gazdagok fizessenek? Ezt eddig is tudtuk. Elitista oligarchák és szolgalelkű jobbágyok gyülekezete.


Ami a mentőt illeti, pont akkor tud gyorsabban haladni, ha kisebb az autós forgalom.


"Az autó már csak a gazdagok kiváltsága", tehát az orbáni elosztási politika csődöt mondott. Ez ciki. Az autó már a Kádár-rendszerben sem volt a tehetősebbek kiváltsága. Hogy most az lett? Akkor váltsuk le a semmirekellő jobboldalt.

2021. aug. 24. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/44 anonim ***** válasza:
41%

15.



"Hülyeség hülyeség hátán. A Tiborcz-adó pont nem a szegényeket sújtaná, hanem a burzsujokat. Ja, hogy a jobberek nem akarják, hogy a gazdagok fizessenek? Ezt eddig is tudtuk. Elitista oligarchák és szolgalelkű jobbágyok gyülekezete."


Minden áron vissza szeretnéd hozni azokat a 2006-os, 2008-as állapotokat, amikor megsarcolták a gazdagokat és a középosztályt meg is lett a csőd, csőd hátán.


"Ami a mentőt illeti, pont akkor tud gyorsabban haladni, ha kisebb az autós forgalom."


Szerintem is feleslegesek például az indokolatlan biciklisávok, ha azok nem lennének talán gyorsabban is haladhatnának.


""Az autó már csak a gazdagok kiváltsága", tehát az orbáni elosztási politika csődöt mondott. Ez ciki. Az autó már a Kádár-rendszerben sem volt a tehetősebbek kiváltsága. Hogy most az lett? Akkor váltsuk le a semmirekellő jobboldalt."


Karácsony Gergely politikája mondott csődöt mer az indokolatlan autó tiltogatási terve a szegényeket sarcolná meg.

2021. aug. 24. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/44 anonim ***** válasza:
50%

Mikor sarcolták meg a gazdagokat 2006-ban meg 2008-ban? Semmi ilyesmi nem volt, sajnos. De látom, nagyon védegeted a burzsujokat. Innentől kezdve fölösleges képmutató módon a szegényekre hivatkoznod. A fidesznek csak az számít, hogy az oligarchák jól lakjanak.


Ami a mentőket illeti, ha valaki azt szeretné, hogy gyorsabban haladjanak, értelemszerűen kisebb autós forgalmat is akar, biciklisávoktól függetlenül. Az autós forgalom csökkentését már csak amiatt is teljes mértékig támogatom, mert a károsanyag-kibocsátás számtalan téren káros, a légszennyezettségtől - évente +20 ezer asztmás Magyarországon - kezdve a klímaváltozásig.

2021. aug. 24. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/44 anonim ***** válasza:
34%

17.


Jóval nagyobbak voltak a gazdagok és a vállalkozások adóterhei mint most. Karácsony pontosan ezeket az állapotokat szeretné visszahozni, ezzel a szegényeket is megsarcolva.


Ami az autósokat illeti nem ezzel fog csökkenni a forgalom, az emberek majd drágább autókat vesznek és meglátod ez után is ugyanolyan dugók lesznek. Pár százalék szegénynek pedig marad a tömegközlekedés meg a biciklizés...

2021. aug. 24. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/44 anonim ***** válasza:
41%

Miféle adóterhek... Németországban a 40%-os társasági nyereségadó. Igen, az már valami. Milyen adóteher volt itt a vállalkozásoknak... Ne viccelj már.


"Pár százalék szegénynek pedig marad a tömegközlekedés", te miről beszélsz? Rengetegen utaznak tömegközlekedéssel.

2021. aug. 24. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/44 anonim ***** válasza:
46%

"Miféle adóterhek... Németországban a 40%-os társasági nyereségadó."


Németországba van a tőke amit ide kell vonzani. Mivel magasabbak voltak régen az adóterhek a cégek kénytelenek voltak kevesebb fizetést adni az embereknek, kevesebb munkahely volt és többen mentek csődbe a válságba ami Magyarországot sokkal jobban érintette mint azokat a kelet európai országokat amik 2010 környékén elhagyták az országunkat.


"te miről beszélsz? Rengetegen utaznak tömegközlekedéssel."


És ha például megindul a szülés a tömegközlekedésen?

2021. aug. 24. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!