Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Karácsony Gergelyt miért...

Karácsony Gergelyt miért dühitette annyira a rezsicsökkentést eltörölték az önkormányzati épületekben ? Hisz évek óta magyarázzák a balosok, h nem létezik rezsicsökkentés és Karigeri annak idején nem szavazta meg.

Figyelt kérdés
2022. dec. 9. 21:29
 1/10 anonim ***** válasza:
27%
Ilyen az, amikor a saját hazugságod visszaüt.
2022. dec. 9. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
17%
Ha nem érted akkor jobb ha visszamész az általános iskolába.
2022. dec. 10. 00:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
19%
Ha akkor nem vezették volna be, akkor most nem szökött volna fel ennyire az infláció. De 8 általánossal csak annyit tudsz hogy soros meg gyurcsány. Ennyik vagytok.
2022. dec. 10. 00:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

Köszönöm, 2 diplomás mérnök vagyok . Csak kiváncsi vagyok a véleményekre, hogy az a Karigeri, aki ellenzékiként kórusban szidja a rezsicsökkentést, anno nem szavazta meg (!) és hazugságnak tartja a létezését, miért akadt ki annyira azon, h csak a lakosság részesül a megemelkedett rezsiáraktól való mentességben ?


Hisz ők mondják mindig, h a rezsicsökkentés sosem létezett.

2022. dec. 10. 01:00
 5/10 anonim ***** válasza:
42%
Én pedig nóbeldíjas orvos-fizikus kutató professzor vagyok és hidd el nem szakadt volna ennyire az emberekre az infláció, ha nem vezetik be. De mondom, 8 általánossal inkább még nézegesd hogy működik a pénz aztán beszélünk.
2022. dec. 10. 01:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
ELképsztő, ahogy a kérdést mindnhol kikerülitek :) Kérdezek valamit és teljesen másról beszéltek.
2022. dec. 10. 11:36
 7/10 anonim ***** válasza:
0%
Az is elképesztő hogy a tudásod 8 általános szintjén van.
2022. dec. 10. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje: