Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért erölteti a BKV a nyugati...

Miért erölteti a BKV a nyugati tömegközlekedési járművek bevezetését, amikor kényelmetlenebbek, mint a keletiek?

Figyelt kérdés

Ezek a Volvo meg Mercedes buszok borzalmasak. Túl kicsi és kemény rajtuk az ülés, és valamiért könnyű rajtuk hányingert kapni, szédülősen mozognak. Szinte örömkönnyeim vannak, ha a megállóba egy Ikarus áll be. (főleg az, aminek az ajtaját zöld csíkok szegélyezik, az a legkényelmesebb)


Ugyanígy a villamosnál: A Körútra beb*szták a Combinót, amin sose jut nekem ülőhely, mert túl kevés van és ha jut is, akkor pirinyó és kényelmetlen. Nem vagyok egy kövér ember, de ezeket a nyugati üléseket cingár cicababáknak vagy észak-koreai éhezőknek tervezték szerintem.



Az új Alstom metrókocsiról is ugyanez a véleményem. Túl kevés ülés, túl kényelmetlen ülések.


Ez lenne a fejlődés?



2012. dec. 4. 22:27
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
Mert az Eunak kötelező benyalni keresztcsontig. Nem tudtad?
2012. dec. 4. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:

Hát a Nyugatról levetett 15-20 éves buszokban, villamosokban valahogy én sem a fejlődés, hanem az elnyomorodás jelét látom. Budapest még sosem volt olyan helyzetben, hogy mások levetett, használt járműveit kelljen fejlesztésként beállítania. És nekem is úgy tűnik, hogy valahogy a valóban új járműveknél is kényelmesebbek voltak a régiek. A nyugati fejlesztésű járműveken valószínűleg azért kevés az ülőhely, mert ott eleve sokkal kevesebb az utas. Én legalábbis ezt tapasztaltam mindenütt, ahol jártam. Csak lézengett pár ember a buszokon, villamosokon, sehol nem volt ez a budapesti zsúfoltság.


Nem tudom mit értesz azon, hogy a keleti járművek kényelmesebbek. Ezt azért nem hinném, bár túl sok keleti konstrukciót sem ismerek.

2012. dec. 4. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
Fogalmam sincs. Amíg a keleti blokk fennállt addig igazán szembetűnő különbségek voltak miden termékben. Míg a nyugat már akkor is használhatatlanságra és az elavulásra alapozott a keleti blokk országaiban kizárólag használható és strapabíró dolgokat gyártottak. Most, hogy végre sikerülne megszabadulnunk az Eutól és a nyugati elnyomástól, mért akarnak még onnan megvenni bármi is az számomra teljesen érthetetlen. De én korrupciót vélek a titok nyitjaként a háttérben.
2012. dec. 4. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 A kérdező kommentje:

"Nem tudom mit értesz azon, hogy a keleti járművek kényelmesebbek. Ezt azért nem hinném, bár túl sok keleti konstrukciót sem ismerek."


Úgy értem, hogy pl. az orosz Metrovagonmash kocsikban kényelmes bőrkanapék vannak, míg az Alstom hernyóiban műanyag székek, amire egy kis kárpit párnázás van téve és olyan kevés hely van kiporciózva rajta egy embernek, amin max. Kate Moss tud kényelmesen ülni.

2012. dec. 4. 22:40
 5/18 anonim ***** válasza:

"könnyű rajtuk hányingert kapni"...hát, én álltam csuklós ikarus végében, mikor végigszáguldott az üllőin, annyira lengett le-fel, hogy néha elemelkedtem a földtől, poénnak jó volt, de egy öreg néni járókerettel lehet nem állt volna meg a lábán.


Ja és ha már ikarus...itt vannak a régi jó ikarus ülések:

[link]

Amibe nyáron beleizzad az ember segge, háta, mindene, plusz ha feláll akkor diszkrét izzadtság tenger marad az ülésen, és senkinek nincs már gusztusa beleülni.


A körútra "beb@szott" combino pedig a világ leghosszabb egyterű villamosa. Messze több embert tud kezelni mint amennyit a régi típusaink. Másrészt egy mozgássérült/babakocsis/idős ember meg is küzd azzal a pár lépcsőfokkal.


Az ülőhelyek számát meg alapból nem szokás túlzásba vinni ekkora forgalmú járatokon mint a metróink, vagy a nagyobb forgalmú villamosaink.


Plusz akárhogy szépítünk, mifelénk az ikarus is lerobbant ha úgy adta kedve.


Abban én is egyet értek másokkal, hogy a külföldi termékek helyett inkább a magyar eszközöket (Credo, Ikarus, stb) kellene megvásárolni, még akkor is ha nem tökéletesek.


Meg ami számomra röhejes, hogy manapság az emberek mindent szidnak...ha új magyar busz van, akkor az a szar mert a régi jobb volt, ha a régi van akkor az a baj hogy miért nincs új, ha külföldi akkor meg az a baj...soha semmi nem jó.

2012. dec. 4. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
És gondolod, hogy megvan még az a régi szovjet vagongyár? Nem tudom, ma miket gyártanak az oroszok, vagy hogy ez ma mennyire lehetne alternatíva.
2012. dec. 4. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 A kérdező kommentje:

Képzeld megvan! Az oroszok a mai napig gyártanak hozzá alkatrészeket, tehát ha nem nyomatná Magyarország ezt az EU-seggnyalást és jobb kapcsolatokat ápolnánk az oroszokkal, most nem füstölne a hármas metró!


Moszkvában, Kijevben is ilyen kocsik járnak és nem hallasz állandó metrótüzekről!



Egyébként a Metrovagonmash gyárt modernebb járműveket is, a szerbeknek most gyártottak az Alstom-ra emlékeztető kinézetű kocsikat a Belgrádi elővárosi vonathoz és úgytudom ők csinálták meg 2009-ben a Sapsan névre keresztelt 220-al menő gyorsvonatot Moszkva és Szentpétervár között.

2012. dec. 4. 22:49
 8/18 anonim ***** válasza:
Manapság mondjuk az oroszok sem azok az arcok, akik olcsón adnák a dolgokat, náluk is a pénz az első.
2012. dec. 4. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:

OFF:


Így készül egy orosz metró:

[link]

2012. dec. 4. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:

"Ugyanígy a villamosnál: A Körútra beb*szták a Combinót, amin sose jut nekem ülőhely, mert túl kevés van és ha jut is, akkor pirinyó és kényelmetlen. Nem vagyok egy kövér ember, de ezeket a nyugati üléseket cingár cicababáknak vagy észak-koreai éhezőknek tervezték szerintem."


Én speciel meg pont nem cingár vagyok és nekem tökéletesen elfér a hátsóm ezen a villamoson. De csak ha tényleg szükségesnek érzem, hogy leüljek.


Plusz semmi bajom az új buszokkal sem. A régi Ikarusokon pedig műbőr volt/van, aminek a szagától a hányinger kerülget.

2012. dec. 4. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!