Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A kormány miért teszi tönkre...

A kormány miért teszi tönkre a vasutat?

Figyelt kérdés

A jegyárak az egekben, miközben az ország keleti részében kb. ukrán szinten vannak a vonatok. Nemzetközi vonatot hamarosan nem lehet majd belföldi utazásra igénybe venni, azaz nem lehet pl. a Railjet-tel elmenni Pestről Győrbe.

Először beszüntették a büfékocsikat a belföldi járatokon, most a MÁV által üzemeltetett nemzetközi járatokon is meg akarják szüntetni őket. Megszüntetik a Budapest-Berlin járatot, ami az egyik legfontosabb járat volt.



2017. okt. 19. 23:54
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
74%

Tényleg megszüntetik? Egy ilyen forgalmas járatot?!

Kérdező,a stadionok,a gyűlöketpropaganda,a plakátok fontosabbak,mint a vasút.

2017. okt. 19. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
79%
de van kisvasút mit akarsz még
2017. okt. 20. 00:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
58%
A lényeg megvan, Vikinek van saját játékvonata, az átlag magyar meg menjen gyalog.
2017. okt. 20. 06:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
37%

A jegyárak, amiket 2010-óta nem emeltek csak a 2012-es ÁFA változás miatt.

A nemzetközi vonatokat érintő belföldi korlátozásról nem tudok, pedig naponta olvasom az IHO-t.

A Budapest-Berlin járatok közül a kettő Euronight expresszből a Hungária továbbra is közlekedni fog a Metropolt vágják vissza Prágáig.

Ezek mondhatni senkit nem érintő apró változások, az a maroknyi utas, aki reggelre akart Berlinbe eljutni a Metropollal majd Prágában átszáll. Őszintén alapból nem tudom ki az, aki 12 órát akar vonattal utazni Berlinbe, mikor fapadossal két óra alatt és ugyanannyiért teheti meg az utat igaz, hogy Ryanair, de mégsem 12 óra.

2017. okt. 20. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
80%
Vasút tönkre tétele nem újkeletű dolog. A módszerváltás óta folyamatosan barmolják széjjel. Édesanyám állomásfőnök volt, a 90-es évek közepéig, azóta azt az állomást már megszüntették, sajnos. Már akkor is elég meredek dolgok voltak a MÁV-nál. Nem megfelelő emberek vannak a vasútnál, a régi szakembereket már kicsinálták.
2017. okt. 20. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
80%

#4: "A jegyárak, amiket 2010-óta nem emeltek csak a 2012-es ÁFA változás miatt."


Bevezették például a gyorsvonati pótjegyet amit kötelezően meg kell venni szinte minden járatra!!!!

2017. okt. 20. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim válasza:
0%

a járat ritkításokat én sem értem, meg azt sem hogy naponként miért nins diverzifikálva a járatszám. pl.: pest-miskolc vonalaon csak vonat van nincs busz, ezért pénteken és vasránap akárhány kocsit indítanak mind tele van, a hét többi napján meg 1-3ember/kocsi kb az átlag


a büfé kocsi meg senkit nem érdekel

2017. okt. 20. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim válasza:
60%
látom valakinek azt a nívos és hasznos munkát osztotta sors, hogy a büfékocsiban álljon és kiszoljálon 0 embert vagy végigtolja a kis kocsit és vegyen belőle bármit is 0 ember. jha, erre tényleg szükség van, bocsánat!
2017. okt. 20. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
Azért szüntetnek meg minden vasútvonalat, hogy elmondhassák hogy a felcsúti a legkihasználtabb vonal. Végülis ha nincs másik... :D
2017. okt. 20. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:

A gyorsvonati pótjegyet csak gyorsvonatokon kell megvenni, aki nem akar azzal utazni menjen busszal, ott van bőven falujáró, igaz, hogy fél nappal tovább tart, de ha ennyire fukar valaki, hogy egy 200Km-es távon sajnálja azt a 300Ft-ot, ami jegyár kevesebb mint tíz százaléka a lehetőség, hogy olcsóbban menjen megvan.

Aki meg amiatt panaszkodik, hogy már nem állomásfőnök anyu, hát az a baj, hogy egyáltalán még olyan pozíció mint állomásfőnök meg váltókezelő, sorompóőr létezik, némelyik hazai vasútállomáson a technológia a 20. század első feléből való, és ez nem túlzás, van olyan állomás, ahol harminc ember dolgozik, mert három műszakban kell forgalmi szolgálatnak lennie, sorompókezelőnek, tolatásvezetőnek stb. egyszerre 10-12 vasutas dolgozik, miközben ha modernizálnának mindent 2-3 elég volna. Eleve nem értem a forgalmi szolgálattevőkre mi szükség van, bár meg kell hagyni egyre kevesebb állomáson bohóckodnak már tárcsásemberrel, eleve elég lenne, ha minden megyében a legfontosabb vasúti csomópontból működne az egész megye irányítása, ahol meg alkalmi teherforgalom van, oda tudnak küldeni arra a fél napra valakit felügyelni a tolatást.

2017. okt. 20. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!