Kezdőoldal » Politika » Pártok, kormányzás » Miért és honnan terjedt el az...

Miért és honnan terjedt el az a tévhit, hogy csak az analfabéták, iskolázatlanok, vidéki szegények, buták szavaznak a fideszre? Két diplomás vagyok és fideszes is.

Figyelt kérdés

A környezetemben számtalan értelmiségi fideszes, akiknek igen jó keresetű állásuk is van. Vezetők, Csoportvezetők, mérnökök, informatikai szektorban dolgozók, gépészmérnök, fogászok. Én nő létemre mérnök vagyok.

Mégis, itt ezen az oldalon a mai napon is olvastam, hogy azért szavaz az egész ország a fideszre, mert analfabéta emberek vagyunk.



2020. nov. 18. 19:13
1 2 3 4
 1/40 anonim ***** válasza:
26%
Nem találkozom sűrűn ilyennel, de szerintem aki a másikat lehülyézi csak azért mert más véleményen van, ő is ugyanott van.
2020. nov. 18. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/40 anonim ***** válasza:
81%
A felsorolásodból-ezek szerint- melyik NEM vagy?
2020. nov. 18. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/40 anonim ***** válasza:
82%
A fideszesek erkölcstelenek, elvtelenek, becstelenek. Ettől még lehetnek sík hülyék vagy hiperintelligensek.
2020. nov. 18. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/40 anonim ***** válasza:
3%
Mert egy halandó Fideszes nem tud olyan eszmei magaslatokba jutni mint Fletó 1.7-es véralkohol-ezrelékkel.
2020. nov. 18. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/40 anonim ***** válasza:
84%