Kezdőoldal » Politika » Rendőrség » A rendőrségen dolgozó rendőrök...

A rendőrségen dolgozó rendőröknek és ügykezelőknek miért van fent interneten a nevük?

Figyelt kérdés

A police.hu oldalon nyilvánosan ki lehet minden rendőrkapitányság, főkapitányság és őrsöket keresni és több minden le van írva az adott szervről, többek között fent van a nevük rendfokozatuk, beosztásuk egy olyan helyen, ahol úgy van írva, hogy "elektronikus aláírás".


Ez mi célt szolgáll, miért vannak fent nyilvánosan?

Szerintem nagyon kevesen nézik meg ezt a névsort, mert az átlagembert nem érdekli, hogy hol milyen nevű rendőrök dolgoznak.



2020. okt. 26. 14:11
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Attól, hogy valamit kevesen néznek, nem indok rá, hogy töröljék.
2020. okt. 26. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Ez nem a youtube meg a twitch.
2020. okt. 26. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Fent van? Miből gondolod, hogy az internet magasabban van, mint a való élet?
2020. okt. 26. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Neked hol sikerült ilyen adatokat megtalálnod a police.hu-n? Nekem csak a vezetőket mutatja meg és ha van egy-egy feladat, akkor az ahhoz tartozó illetékest.
2020. okt. 26. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Google>pl. Debreceni Rendőrkapitányság.

Ha bejött az oldal lejebb kell görgetni és fehér alapon fekete betűkkel ki van írva, hogy elektronimus aláírás és elektronikus bélyegzési rendszer. A legutolsó 2020.10.01. Rákattintasz, letölti, ott van.a vezető, majd görgess és a hosszú tájékoztató legalján ott vannak felsorolva.

2020. okt. 26. 19:40
 6/8 anonim ***** válasza:
Köszönjük Levente
2020. okt. 26. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

#5 Amit itt megnyithatsz az egy SZABÁLYZAT, amiben megtalálhatod a "Kiadmányozási / Aláírási joggal rendelkező személy vezeték és utóneve" rovatban azokat, akiknek ilyen elektronikus aláírásra joga van - mellette az azonosítókat és az aláírás ellenőrzéséhez szükséges elérhetőséget.

Azért vannak felsorolva hogy ezt láthasd. Akinek nincs ilyen elektronikus aláírásra joga azt nem találod meg itt. De ez egy fontos és nyilvános információ, ezt meg kell mutatniuk.

2020. okt. 26. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Tőlem tudja a kérdező, innen: https://www.gyakorikerdesek.hu/politika__rendorseg__10749394..


És hogy miért teszi közzé sok rendőri szerv a állománya jelentős részét (mindenkit aki használhatja a rendőri szerv elektronikus bélyegző tanúsítványát) az elektronikus aláírási és elektronikus bélyegzési szabályzatában?


Válasz:

Azért mert a szabályzatot kiadmányozó rendőri szerv vezetője elmulasztotta a tőle elvárható gondosságot! (A jellemzően jogász hivatalvezetője így tette elé, ő meg simán aláírta.)


Szabályosan eljárva elég lenne ezen szabályzatban közzé tenni az elektronikus bélyegző tanúsítvány azonosítóját (amiből egy helyi rendőri szervnek csak egy van) és a kiadmányozásra jogosultak és távollétük esetén helyettesítésükre jogosultakat felsorolni, elektronikus aláírás tanúsítvány azonosítójukkal.

Továbbá azt, hogy mely beosztást betöltök jogosultak az elektronikus bélyegző tanúsítvány használatára pl. így:

"A rendőrkapitányság elektonikus bélyegző tanúsítványának használatára jogosult: a vezetői besorolási osztályba, a tiszti besorolási osztályba, a tiszthelyettesi besorolási osztály C,D,E besorolási kategóriájába tartozó hivatásos állomány, valamint a rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban állók.".

2020. okt. 27. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!