Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook

Kategória: Politika » Rendőrség

A kérdés

Lehet éles lőfegyverre fegyvertartási-és viselési engedélyem az alábbiak kritériumokkal?

NEM VICC a következő.

Járműmérnöki egyetemi hallgató vagyok a BME-n (Műegyetem) MSC-t letettem, épp Phd-zom. Elvégzem , és nem merem beadni rá a kérelmet. Szerintetek elfogadnák?

P9RC-t szeretnék.

De beérem egy PA63-mal.

Keress kérdéseket hasonló témákban: pa63, fegyver, pisztoly, éles, mérnök

2017. nov. 24. 19:50  Privát üzenet  

A válaszok
1 2 3
viselési? Nem.

A válasz 93%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 68%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/24Időpont 2017. nov. 24. 19:51 Privát üzenet
Viselesi eselytelen. Tartasihoz is megvannak a feltetelek, hogy milyen vizsgak kellene stb.

A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 77%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/24Időpont 2017. nov. 24. 19:52 Privát üzenet
A kérdező kommentje:

És milyenek kellenek?

Viselési miért nem?(Éjjelre sem? Nem hülyeség, így tudom, hogy éjszaka hordhatod)

# 3/24Időpont 2017. nov. 24. 19:56 Privát üzenet

Még a tartás is kétséges, kiforgatnak a pszichológiai teszten úgy hogy el megy a kedved tőle.

Feketén miért nem szeretnél?

A válasz 72%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 59%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/24Időpont 2017. nov. 24. 19:57 Privát üzenet
A kérdező kommentje:

Mert nem akarom a nevem bemocskolni.

És aztán ülhetek, egy ezért tanultam akkor ennyit???

# 5/24Időpont 2017. nov. 24. 19:58 Privát üzenet
A kérdező kommentje:

Milyenek a pszichológiai kérdések???

# 6/24Időpont 2017. nov. 24. 19:58 Privát üzenet