Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Ha elküldök egy videót chaten...

Ha elküldök egy videót chaten a barátaimnak hogy marihuánát szívok az bizonyítéknak számít a bíróságon?

Figyelt kérdés
Nincs ilyen eset csak érdekel(jogász hallgató vagyok), hogyha valakit meggyanúsítanak vagy letartóztatnak akkor a telefonon vagy chaten lévő képek bizonyító erejűek? Mert ha pl le van fotózva néhány tabletta az asztalon vagy fehér por ami nem egyértelmű hogy drog e, vagy ha szívok egy füves cigit hasonlíthat egy sima sodort cigihez is, tehát ha képi dokumentumon nem egyértelmű akkor azt nem vehetik elő?

2020. jan. 15. 15:09
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
40%
Szerintem abszolút nem, mert ausztriában már legális is egyrészt másrészt egy videó nem orvosi szakvélemény, csak látszik rajta valami, ami akármi is lehet!
2020. jan. 15. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
0%

Viszont, ha egy független szakértő, két tanuval hivatalosan is alátámasztja a videót, akkor bajban vagy..

(lényegében ők hárman vádolnak meg).

2020. jan. 15. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
2: A szakértő hogy állapítja azt meg, hogy a videón tényleg mariskát szívnak?
2020. jan. 15. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%

Nem számít annak még akkor sem, ha a füvező azt nyilatkozza a videón, hogy ő bizony marit szív.


Ez csak egy sejtésre, jó esetben megalapozott gyanúra elég, ha van mellette más is.

2020. jan. 15. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
80%

Ahogy az utolsó mondja, okot ad alapos gyanúra de önmagában nem bizonyíték.

Ehhez még kell biológiai vizsgálat, esetleg a drog megtalálása a lakásban, szemtanúk.

2020. jan. 15. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
28%
Hazudhatod azt, hogy a videót egy olyan országban vetted fel, ahol legális a marihuána, ezt nem tudják bebizonyítani, hogy nem úgy volt.
2020. jan. 15. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?