Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Vásároltam Az IzziShop nevezet...

Vásároltam Az IzziShop nevezetű üzletből online egy multimédiás fejegységet az autómhoz. Késve érkezett ,de hibás a készülék. Írtam nekik hogy cseréljék ki vagy adják vissza a pénzt. Az idő telik a vásárlás óta. Mit tudok csinálni ?

Figyelt kérdés

2022. jan. 10. 12:40
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Kártyával fizettél?
2022. jan. 10. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Ha fogyasztó vagy, akkor a termék érkezésétől két hétig elállhatsz a szerződéstől. Erről elég őket írásban tájékoztatnod (praktikusan: email vagy még jobb, tértivevényes postai küldemény). Ebben az esetben jogszabályi kötelezettségük visszatéríteni az összeget és visszavenni az árut.

A részletekért ld.: 45/2014. Korm. rendelet

2022. jan. 16. 02:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim válasza:

Mi történt azóta?

Mi is rendeltünk innen, fejegységet, nem működött jól. Visszakükdtük, elálltunk a szerződéstől. Majd küldtek egy fotót, hogy betört a kijelző sarka, aminek a javítása nekik 15000 Ft és ennyivel kevesebbet fizetnek vissza.

Megírtuk nekik, hogy kérjük a sérült csomagolásról a jegyzőkönyvet, mert ehhez a futár cégnek fizkai sérülést kellett csinálni a dobozon.

De erre nem válaszoltak még. :(

A fotón mögé tették a csomagban visszaküldött számlát és elállásit, ami sértetlen és egy gyűrődés sincs rajta.

2022. máj. 26. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim válasza:
Én is rendeltem onnan. NEM SZABAD! Átvernek mindenkit. A fogyasztóvédelemhez kell fordulni nekem is. Nekem magától nyomkodott mindent a készülék, és már másnál is hallottam ilyet. Én sem tudtam már elállni. Viszont 3-szor feladtam nekik postán, és annyiszor hibásan is küldték vissza. Azt mondták náluk jól működött. Szóval hazudnak mert bárki megnézné látná hogy nem jó. És van rá 1 év gari. Ha nem tudnak vele mit csinálni,akkor is cserélniük kellene. Szóval ebben az esetben megpróbálok fogasztóvédelemhez fordulni.
2022. nov. 6. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:
Rendeltem az Izzishop-tól egy multimédiás fejegységet, nem működött jól. Sajnos, a 2 hetes elállási jogot már nem érvényesíthettem. Visszaküldtem, bizonygatták egy nevetséges videóval, hogy náluk hibátlan a működése. Autóvillamossági szerelő szerelte be a keszüléket és mindent megtett hogy működjön de eredménytelen volt sokadjára is. Az üzletpolitákájuk erősen kifogásolható garanciális jogok és a vevői elégedettségek tekintetében! Senkinek nem ajánlom, hogy innem rendeljen! A fogyasztóvédelemmel felvettem a kapcsolatot.
jan. 21. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!