Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Fordulhatok-e a fogyasztóvédel...

Fordulhatok-e a fogyasztóvédelemhez és tudnak-e segítséget nyújtani?

Figyelt kérdés

Előfizettem a Telenor hipernet, elég drága csomagjára amely elvileg korlátlan.

Ez a korlátlanság elvileg 150 megabit/s os őrületes sebességet takar. Az adatkeretem 200 gigabite.


Munkára vettem mivel netről dolgozom.

Egy ideje azt tapasztalom, hogy egyre és egyre lassabb a net. Már fel sem tudom tölteni a munkáimat, rengeteget kell várni vele.

Egy ismerősöm is telenoros, de üzleti csomagja van, ez azt jelenti, hogy ugyanazon a hálózaton van, de egy másik csomagban és ugyanazon a földrajzi helyen ugyanazokban a készülékekben (próbáltuk, áttettük) neki 40 megabit / s jön le, amíg nekem csak 4.

AMikor felhívom a telenort gyenge hálózatra, rossz készülékekre hivatkozik, már a modemet is kicseréltettem, sim kártyát is cseréltünk, elég durván megszivattak.


Most ezzel, hogy a barátomnál lejön a korlátlan sebesség, nálam meg nem, bizonyítékom van rá, hogy átver a szolgáltató. Ebben az esetben nem csak hogy követelhetném, hogy lassítsák le (esetleg tárgyalok valami főnökkel és megbeszéljük, hogy akkor nem szólok senkinek, de nekem valóban legyen korlátlan) vagy kártérítést is kérhetnék amiért átvertek.


Mik a lehetőségek?


Legyetek szívesek az egyem meg a szart meg semmi jogom panaszkodni válaszokat mellőzzük, szeretnék élni a jogaimmal és nem egy átvert, kizsákmányolt semminek érezni magam. Előfizettem erre a szolgáltatásra, szeretném elérni, hogy úgy működjön, ahogy a szerződésben megírtuk.


2017. aug. 7. 11:43
 1/6 anonim válasza:
Szia! Természetesen fordulhatsz a fogyasztóvédelemhez a panaszoddal!
2017. aug. 10. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Szerintem előbb gyűjtsél infokat. Sok speedtest oldal van, ezekkel legalább 1 héten át napi több alkalommal futtasd le, reggel délben este és hétvégén is, minden eredményt ments le és utána ha már van valami a kezedben akkor lehet tovább lépni.


Még 2 dolog, másik laptoppal tablettel is ki kéne probálni a dolgot. És elméletileg a szerződésben van erre vonatkozó rész. Egy ismerősnek volt ilyen vodás ügye, megvette, de a hegyek között lakik ott nem volt elég jó a térerő hozzá, a voda visszadta a pénzét zokszó nélkül, nem 100% a lefedettség, ennyi.

2017. aug. 10. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

De ez nem lefedettség probléma és még csak nem is arról van szó, hogy zavarna, hogy lassú az internet.


Ott akadtam ki, hogy a barátom üzleti csomagja 10x-es sebességet ad ugyanazon a hálózaton, ami, a telenor elmondása szerint nem képes magasabb sebességre. Na ez az átverés.

Mert egy sávszélességgel 10 ügyfelet is kiszolgálnak, így persze, hogy olcsó, meg """"""gyors"""" a mobilnet.

Ha az ügyfelek ezt megtudnák ebből óriási botrány lenne, nem mellesleg bizonyítékom is lenne rá, hogy a barátomé sokkal gyorsabb, csak ő meg azt mondta, hogy nem akarja ehhez a nevét adni mert fél, hogy az övé lesz lelassítva. Viszont valahogy a végére szeretnék ennek járni.


Az lenne a legjobb megoldás, ha valahogy tárgyalhatnék a telenorral, hogy nem szólok erről senkinek, cserébe nekem is megadják a 100%-os sebességet. Mivel nekem is fontosabb most a munkám mint valami nagy cirkuszt rendezni. Kérdés, hogy el lehet-e ezt érni.


Akkor a fogyasztóvédelemnél kellene feljelentést tenni? Ők végül is direktben is ki tudják vizsgálni, hogy az üzleti ügyfelek milyen sebességhez jutnak.

2017. aug. 13. 05:09
 4/6 A kérdező kommentje:
Nem csak a fogyasztóvédelemhez, de talán a gazdasági versenyhivatalhoz is lehetne fordulni.
2017. aug. 13. 05:16
 5/6 horex ***** válasza:

"De ez nem lefedettség probléma és még csak nem is arról van szó, hogy zavarna, hogy lassú az internet."


Elöször is lefedettség probléma is

Ha nem zavar hogy alig mozdul a neted akkor...???


Van kinált és van garantált sebesség minden csomaghoz

A Hipernethez 0Mbit/sec a garantált

Ez azért pofátlanság!

Arra ne hivatkozzál hogy az ismerősödnél mi hogy , meg hány usert szolgálnak ki. Nem ide tartozik


Internet szolgáltatói gondokkal ide forduljál

[link]


és nehogymár te kérjél elnézést és majrézzál attol hogy azt a keveset is elveszik

Azt is meg kellene vizsgálni hogy tényleg jól vannak-e beállitva a készülékeid és a szoft-ba sem férkőzött valami féreg

Az lenne a jó teszt ha az ismerősöd menne el hozzád az ő készülékével

Mérjél sebességet hiteles mérővel

[link]

2017. aug. 16. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 horex ***** válasza:

Egy ismerősöm is telenoros, de üzleti csomagja van, ez azt jelenti, hogy ugyanazon a hálózaton van, de egy másik csomagban és ugyanazon a földrajzi helyen ugyanazokban a készülékekben (próbáltuk, áttettük) neki 40 megabit / s jön le, amíg nekem csak 4. "


Ezen átsiklottam

Szoval az ismerős a te földrajzi helyedröl megfelelő sebességet ért el?

Akkormost hol lehet a gond, ha nem a te készülékedben

2017. aug. 16. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!