Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Mi a teendő, ha egy szolgáltat...

MIKLÓS18 kérdése:

Mi a teendő, ha egy szolgáltatás tulajdonjogát át szeretnék íratni a nevemre, de a jelenlegi tulajnak kellene ehhez a személyes jelenléte, aki jelenleg külföldön él, és emiatt szinte lehetetlen megoldani, hogy találkozzak vele az ügyfélszolgálaton?

Figyelt kérdés
(Egy közüzemi szolgáltatás,amit én hazsnálok,és én finanszírozok, tulajdonosa egy közvetlen családtagom,így nem tudok e szolgáltatással semmit módosítani,mert ha bemegyek a cég ügyfélszolgálatára,akkor ugye igazoltatnak,és utána kiderül,hogy nincs semmi az én nvevemen náluk!)Ez jelentős hátrányt okoz nekem,mert én már e szolgáltatás eltörlését kívánom,mert elégedetlen vagyok a színvonalával!Azért nem az én nevemen van,mert a szolgáltatás igénylésekor még cselekvőképtelen gyermek voltam.Azóta a közvetlen hozzátartozóim kiköltöztek innen....Hogyan kerülhet e szolgáltatás a nevemre,amellett,hogy ne kelljen bejönni a cég ügyfélirodájába senkinek rajtam kívül,mert az nagyon nehéz lenne?(Nyugat-Európából nem lehet csak úgy hazajönni 1-2 percre!)Várom készséges válaszaitokat!

2017. okt. 17. 22:42
 1/1 anonim válasza:

Szia!

Én a rózsaszín telekommunikációs cégnél dolgoztam, ott ilyen esetekben az volt a megoldás, ha valamelyikőtök felhívja az ügyfélszolgálatot, és mindketten becsatlakoztok a beszélgetésbe konferenciahívásban. Rögzített beszélgetés, adatok alapján beazonosítanak, és mehet is.

Érdeklődd meg, hogy ott van-e ilyesmi. :)

2017. okt. 20. 06:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!