Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Hogyan szerezhetem vissza a...

Hogyan szerezhetem vissza a pénzemet?

Figyelt kérdés

Kártyával töltős áramunk van, 2 óra egy éjszakai és egy nappali. Évekig mindig normálisan ment a töltés, majd múlthéten édesanyám ment tölteni nem volt jó. Kihívtuk a Démászt azt mondták, hogy a másik órára lett töltve, másnap feltöltöttem egy másik boltos volt. Jó lett.

Ma ugyanannál a boltosnál voltam mint anno anyukám és nekem is megint az éjszakaira töltötte, de nekünk az éjszakai nincs bevezetve... Mondtam, hogy mutassa meg a számot, az 5-ös végű szám az éjszakai, azt mondja hogy nekik ez a nappali... Hát de nem hiszem mert a kolléganőjénél jó volt. Mondom írok a panaszkönyvbe, azt mondta hogy azzal nem lesz visszaszerezve a pénz, menjek be a Démász központba, ahol egyébként már voltam, de mivel nem az én nevemen van az áram meghatalmazás kell.

És ott majd megoldják.

Mi van ha nem sikerül? Mit tehetek? Gondolom lehet menni ilyenkor fogyasztóvédelemhez. Ha valaki segítene akkor nagyon örülnék, mert igazából elég sokáig dolgoztam azért a pénzért, és még ráadásul 2x is megtörtént.

Szerintetek át tudják vezetni az összeget az éjszakai órából a nappaliba ha még nem lett rátöltve?



2018. jan. 11. 12:02
 1/1 anonim ***** válasza:
Csináljatok meghatalmazást, aztán menj be a DÉMÁSZ-hoz. Nem harapnak.
2018. jan. 14. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2023, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!