Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Kiegyenesedett nyaki gerinc /...

Kiegyenesedett nyaki gerinc / lordózis helyes pozícióba tornázásához gyakorlatok?

Figyelt kérdés

Videó vagy leírás vagy más érthető formában, és hozzá még érdekelne, miért gondolod, hogy az beválna.

A neten nyilván sokfélét találni, csak olyat szeretnék, amit ha rendesen, alaposan elvégzek, hozza is a várt eredményt.

Köszönöm, ha ajánlasz.



szept. 8. 14:16
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
65%
Miért nem mész el egy reumatológushoz vagy egy gyógytornászhoz! Ez nem játék, miért a gyakorikerdesek.hu kommentelőitől kérdezel ilyet? A gerincedről van szó!!!
szept. 8. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:

Már voltam, kérlek szépen gyógytornásznál, reumatológiára meg hónapok, mire van időpont, úgyhogy előbb kérdezhettél volna, mielőtt egy ilyen hangnemű kommentet írsz. Ajánlhatsz gyógytornászt, aki nem flegma...

Ez eléggé elterjedt "gyakori" probléma, azért merészeltem kérdezni, és erre való a gyakori kérdések oldal.

szept. 8. 15:24
 3/12 anonim ***** válasza:
65%

Hát arra biztos nem való, hogy egészségügyi problémákkal kapcsolatos kérdésekben olyan random, név nélküli kommentelőkre hallgass, akiknek jó eséllyel semmilyen képesítésük, tapasztalatuk és tudásuk nincs az adott témában.

De amúgy ne rajtam kérd számon az oldal problematikáját, a gyógytornászok flegmatikáját és a reumatológiai osztály túlterheltségét. Én minden sportoló és versenyző csak szimplán a te érdekedben jeleztem, hogy nem biztos, hogy ez a legjobb fórum és platform számodra.

De rendben, akkor nem érdekel a gerinced. Nem az enyém. Én ilyen esetben kicsengetném azt az X ezer forintot és elmennék egy magánorvoshoz. Egyébként velem egy budapesti gyógytornász sem volt flegma, de ez ízlés dolga. Én biztos szimpatikus voltam nekik!

Hajrá, remélem sok jó gyakorlatot fognak ajánlani a kommentelők, amiket te szépen csinálgatni is fogsz. Végül is ez csak a gerinced, nem múlik rajta sok minden! Sok szerencsét, és elnézést az első kommentért!

szept. 8. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
A szöveg sok, de gyógytornászt nem tudtál ajánlani, vagy bárkit, aki kompetens lenne. Általad előrébb nem jutottam sajna.
szept. 8. 15:43
 5/12 anonim ***** válasza:
72%

először is, szerintem az előző hozzászóló nagyon jól leírta a dolgokat. másodszor pedig majd én ajánlok neked gyógytornászt, te unszimpatikus varangy. leírhattad volna hogy melyik városban vagy megyében keresel szolgáltatást de eddig úgy néz ki nem terjed ki a tudományod:

[link]

itt jó kezekben lesz a gerinced.

szept. 8. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
megint egy kisebbségi komplexusos, akiből csöpög a "jóindulat". jól megértenétek egymást.
szept. 8. 15:55
 7/12 A kérdező kommentje:

Jövő héten bejutok reumatológiára egyébként, de nem várok túl sokat.

Ha a trollokon kívül maradtak még értelmes emberi lények, akkor az eredeti kérdés természetesen fennáll. Több trollal nem foglalkozom, ha megint betalálnának.

szept. 8. 17:01
 8/12 Á.Zoli ***** válasza:

Ismerős a probléma. Azt ugye tudod, hogy valószínűleg nem ott kezdődik a baj, hanem hogy hatással van egymásra a gerinc többi része is, mire a nyakadhoz ér.

Egy jól felszerelt konditeremben tudatosan elkezdtem azokat az izmaimat megerősíteni, amik visszahúzzák a gerincem a rendes helyzetébe. Ez egy hosszú folyamat, de jó eredményekkel nyugtázom.

Jó, ha van, aki megmutatja, hogy azokat az izmokat, hogy kell rendesen megdolgozni.

Ki kellene iktatnod azokat a tevékenységeket, amik által hosszú évek alatt eljutott a tested idáig. Visszafordítható, csak tudatos odafigyelés kell hozzá.

szept. 9. 05:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:

Egy értelmes és normális hangvételű válasz, köszönöm.

Gratulálok egyébként, hogy sikerült.

Egy kedvencebb gyakorlatot megneveznél?

szept. 10. 13:11
 10/12 Á.Zoli ***** válasza:

Az evezések több féle formája.

A hátsó váll edzése, hátsó delta megedzése, váll fölött húzás csigán, has megerősítése. Merev lábas felhúzás.

Jó lenne tudatosan helyretenni a tartásod, amit mindig is mondanak, ki a mellet, be a hasat.

szept. 12. 05:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!