Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Online sportfogadással kapcsol...

Online sportfogadással kapcsolatban kérnek segítséget?

Figyelt kérdés

Bocsi, nagyon kezdő vagyok még, lehet hülye kérdés vagy én vagyok nyomi.

Szóval fogadtam a magyar győzelemre 4x szorzóval, plusz kombinációban, dupla esélyben még hozzáadtam a magyarok vagy döntetlent 1,8 as szorzóval. Na most mivel megtettem a magyar győzelmet is ugyan azon a szelvényen, akkor ha döntetlen lesz végülis buktam az egészet?

(Unibeten fogadtam)



2022. szept. 25. 23:49
1 2 3
 11/24 anonim ***** válasza:
90%

Kössz a screent.


Hát nem tudok érdemben hozzászólni.

Kezdőként én is meglepődtem, hogy ez mi, de ha engedte? Akkor?


Remélem bejön, mert ugyebár a magyaroknak szurkolunk! :)


Unibet egyébként hogyan működik?

Regisztráni kell rá bankszámlával, és onnan pénzt küldeni?

Meg ezek után kell adózni? Vagy az a Bet?


Még tippmixelek csak.

De gondolkozok az Unibeten.

2022. szept. 26. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/24 anonim ***** válasza:
93%

Az unibet engedei ratenni az olyanokat a fogadaespitore amik fedik egymast. Nincs ertelme de engedi. Pl megteszed a btts(both team to score)akkor nincs ertelme az over1,5golt is ratenni, mert a btts min 2golt jelent. Rateheted, de nem ad extra oddsot.


Utolsonak


Az unibetre mint mindenhova valodi adatokkal kell regelni ( kesobb ezeket igazolni kell szemlyivel lakcim igazoloval es a befizetesre hasznalt eszközöd igazolasaval)

Befizetni lehet bankkartyaval, skrillel,netellerrel es még nehany modon, kifizetni oda fognak amivel utoljara befizettel.


Ha kell segitseg irjal privatban, elnavigallak es akkor a kezdo bonuszon kivul kaphatunk referral bonuszt is.

2022. szept. 26. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/24 A kérdező kommentje:
Többet nem szabad fogadni... :D
2022. szept. 26. 22:53
 14/24 anonim ***** válasza:
59%

Buktuk.


De én 210Ftot, te 30k-t.

Erre mondjuk nem gondoltam :D

2022. szept. 26. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?