Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » A gyaloglás is fogyaszt?

A gyaloglás is fogyaszt?

Figyelt kérdés
2010. okt. 24. 16:30
 1/7 anonim ***** válasza:
igen ha napi szinten csinálod=)
2010. okt. 24. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Igen, ha nemcsak rendszeresen, hanem elég intenziven is csinálod: olyan gyorsan menj, hogy még éppen tudj közben beszélni, akkor a leghatásosabb a mozgás, az érrendszerre nézve is, meg fogyás szempontjából is. Ha kifulladsz, akkor lassabban menj toabb, amig újra fel tudsz gyorsitani. LEgalább fél óra kell egyhuzamban, egyébként sokkal kevesebbet ér.
2010. okt. 24. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
ja, főleg ha a hegyre gyalogolsz fel.
2010. okt. 24. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Mivel minden mozgásnak több az energia igénye, mint az egy helyben ülésnek, ezért nyilván fogyaszt valamennyit. De komoly eredményhez napi 4-5 óra kellene, persze ez függ az étrendtől is.
2010. okt. 24. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
elég jól. ha edzetlen vagy még a lassabb futáshoz akkor a gyaloglás jó. a lényeg, hogy a kardió tartományban gyalogolj. egy órát érdemes lenne, fél órának nincs nagyon értelme, persze ha csak annyi megy először akkor valahol el kell kezdeni. és monoton legyen a mozgás, ne állj meg, ne lassíts, ne kutyát sétáltatva, egyenletes mozgás legyen.
2010. okt. 25. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Fogyaszt és kevésbé terheli a térdet, mint a futás, mivel egy lábad mindig a földön van.

Kevesebb zsírt lehet vele égetni, ezért elég intenzíven kell csinálni. Én is most fogom kezdeni. Ajánlott egy kényelmes gyaloglócipő, hogy kíméld a bokádat.

Legjobb diétával együtt lenne. Napi 4-5 ször kis adagot egyél, köretnek főleg párolt zöldséget és kerüld a zsíros ételeket. Szénhidrátot főleg délelőtt edd edzés előtt.

Sok sikert! :)

2011. márc. 2. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:

szia szerintem is jó a gyaloglás is én is azt kezdem el,


am nem veszekedésnek szánom de kedves 5. válaszoló esetleg nem aerob tartomány ra gondoltál nah mind1


amúgy azt mondják h a zsírégetés 30-40 perc után kezdődik a gyaloglásnál de ez nyilván a tempótól is függ.


am én naponta kb 2 órát fogok gyalogolni :D annyi bizonyos számítások szerint kb 400-500 kcalt éget el ami sztem nem rosz :D

2016. febr. 29. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!