Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » A rizs keményítő vagy összetet...

A rizs keményítő vagy összetett szénhidrát?

Figyelt kérdés
Szeretnék meghízni. Mást nem eszek csak napi 400g rizst és mellé 500 g csirkemellfilét grillezve. Jah ment még tömegnövelő és protein mellé + apróságok. 57 kg-ról indultam, most 62 kg vagyok, napi kalóriabevitelem 3200 Kcal, ami szerintem meghaladja a szükségest, ergó híznom kellene. hetente háromszor edzek kb 1 órát, HST edzésterv szerint (ez vált be), mégse fejlődök semmit. A rizsre gyanakszok...
2011. szept. 15. 19:20
 1/7 oyeacch ***** válasza:
A rizs nem keményítő, az tuti.
2011. szept. 15. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 De Puta Madre ***** válasza:
"HST edzésterv szerint (ez vált be), mégse fejlődök semmit. " --akkor mégis hogy vált be???
2011. szept. 15. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Többszörös újrakezdő vagyok. (Munka, családi stb okok miatt). Amikor a hagyományos edzéstervvel próbálkoztam, egy kg-t sem híztam, ugyanilyen kaja mellett, míg a HST-vel rendszeresen rám ugrik 5 kg, az első 6 hétben, de utána egyszerűen semmi... Jah meg a hagyományos edzés számomra túl monoton (az h kétféle izomcsoportot edzek egy nap), míg a HST-t nem unom meg, így többet bele is tudok adni...
2011. szept. 15. 20:36
 4/7 anonim ***** válasza:
szerintem inkább összetett, mert például a jázmin rizsnek magas a glikémiás indexe. keményítő a krumpli, de van kukoricakeményítő is. de passz...
2011. szept. 15. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
krumpli, rizs, búza - tartalék tápanyaga a fajra jellemző keményítő. ezek mikroszkópon jól láthatóan formára eltérőek. számotokra ugyan olyanok. a keményítő összetett szénhidrát. fölösleges többet gondolkodni rajta. a rizs rostosabb, ezért ajánlottabb sokszor, mint a burgonya. (vagy épp lehet egyéb jellemzői miatt is ajánlottabb a rizs fogyasztása, cél és étrend kérdése..)
2011. szept. 16. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?