Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Kezdő vagyok, és nem vagyok...

Kezdő vagyok, és nem vagyok tisztában pár alapdologgal, hogyan is álljak neki?

Figyelt kérdés

1: szabadsúly vs gép: Ismerőseim egy része esküszik hogy minimálisra szirítsam le a gépes gyakorlatokat, mások szerint viszont elég ha minden izomcsoportnál 1 gyakorlatot szabad súllyal végzek. Ti mit tanácsoltok?


2: tömeget szeretnék növelni, mivel alig van rajtam izom vagyok, viszont a hasamból szeretnék leadni. Szóval jó ez az edzésterv? 1. nap: mell-bicepsz 2.nap:aerob edzés 3. nap váll-hát 4.nap aerob edzés 5. nap láb tricepsz 6-7. nap pihenés.


3: Az edzés hossza: Valaki arra esküszik hogy egy óra alatt meg kell lennie az edzésnek, viszont sokan másfél-2 órát is edzenek, melyik a jobb, célszerűbb?


Köszi a válaszokat.



2012. dec. 31. 18:52
 1/5 anonim ***** válasza:

na kezdjük az első az igaz nem kell teljesen kizárni a gépeket de mindig jobbak a szabadsúyok

második:naturálban nincs tömegnövelés és szálkásítás egyszerre,tehát izmot építeni és fogyni nem tudsz főleg nincs helyi zsírégetés,előszörszedje fel egy kis tömeget 15-20kilótmajd szálkásíts ha van rajtad elég izom na meg zsír

harmadik:embere válogatja olyan 50perc és 1óra 30 között normális

2012. dec. 31. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

1. Teljesen mindegy. Viszont súlyzókkal és gépekkel sokkal egyszerűbb edzeni, mert könnyen szabályozható a terhelés.

2. Ha tömeget szeretnél növelni, akkor a hasad marad. Ha fogyni szeretnél, nem nagyon tud nőni az izomtömeg. Tehát vagy először növelsz, és után próbálsz leadni zsírból, vagy először lefogysz, és utána kezdesz építeni.

3. Én is azt mondom, ne legyen hosszabb egy edzés 1 óránál.

2012. dec. 31. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

1. Inkább szabad súly kiegészítve géppel.